י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מודעות עצמית של לולב"

גולן שוב עורר סערה: "מחלה ממארת ששמה נתניהו" | בליכוד תקפו

סגן שרת הכלכלה ממרצ שוב עורר סערה במערכת הפוליטית כשבריאיון רדיו אמר על רקע המשבר הקואליציוני והחשש מנפילת הממשלה: "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו" | בליכוד השיבו במתקפה: "דורשים מבנט ולפיד לגנות" והתלוננו במשטרה

גולן שוב עורר סערה: "מחלה ממארת ששמה נתניהו" | בליכוד תקפו
במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שרת הכלכלה יאיר גולן, תקף היום (שלישי) במהלך ריאיון שהעניק לרדיו 90 את יו"ר האופוזיציה נתניהו בצורה קשה ואמר: "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו". בליכוד מיהרו להגיב והודיעו על הגשת תלונה במשטרה נגד הח"כ.

"דברי ההסתה החמורים האלו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית. גולן שביזה את זכר השואה בערב יום השואה, בעודו לובש מדים, כשהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו. אנו דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן", נמסר מהליכוד בתגובה.

בהמשך הודיעו כי תנועת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד ח"כ יאיר גולן בדרישה לפתוח נגדו בחקירה על הסתה לאלימות ורצח נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

גם חבר הכנסת שיקלי הגיב לדברים: "רגע אחרי שהוא מכנה ראש ממשלה לשעבר 'מחלה ממארת' מזהה התהליכים מתראיין ואומר שהוא 'נחרד מהרפש שיש בזירה הפוליטית', מודעות עצמית של לולב".

חה"כ קטי שטרית (הליכוד), הגיבה: "צריכים לפרק את ממשלת השיסוי כדי לגאול את ישראל מהמחלה הממארת שנקראת שנאת בנימין נתניהו. ‏אני מרחמת על יאיר גולן שנאלץ לחיות עם עצמו כשכל כך הרבה שנאה ורעל בתוכו. מסכן".

ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) בתגובה לדבריו של ח"כ יאיר גולן: "המחלה הממארת היא הסתת השמאל הפאשיסטי נגד הימין בכל תולדות הציונות. כשאין להם טיעונים הם מסיתים, אלימים, זדוניים ובציניות שאין שנייה לה 'מאשימים' את הימין בכל אלה ובפשיזם. רק נפתלי בנט, איפשר לטיפוסים האלה לתפוס את השלטון: בהונאתו הגדולה. בקרוב, המסיתנים האלה יחזרו לגודלם ולמקומם הטבעי. בשולי החברה הישראלית".

יאיר גולן בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד