י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לונדון סוערת

צפו: חרדים הפגינו נגד העברת ילדה חרדית למשפ' מוסלמית

לונדון החרדית סערה לאחר שרשויות הרווחה החליטו להוציא ילדה ממשפחת אומנה חרדית ולהעבירה למשפחת אומנה מוסלמית. מאות חרדים הגיעו להפגין מחוץ לבית בו היא מתגוררת. בעקבות המאמצים הרשויות נכנעו

צפו: חרדים הפגינו נגד העברת ילדה חרדית למשפ' מוסלמית
המפגינים מחוץ לבית צילום: קרדיט ש.ג

סטמפורד היל החרדית סוערת לאחר שרשויות הרווחה החליטו להעביר ילדה מבית חרדי למשפחת אומנה מוסלמית, מאחר והיא לא יכולה להישאר אצל המשפחה החרדית שפרשה עליה את כנפיה עד עתה. כשנודע לעסקנים חרדים על ההחלטה, הם קראו לתושבים החרדים להפגין מחוץ לבית בו היא מתגוררת עד היום.

בעקבות המחאה והמאמצים הגדולים של העסקנים והמפגינים הרבים שמילאו את הרחוב, המשטרה ורשויות הרווחה, הסכימו להעביר את הילדה למשפחה חרדית. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

הילדה, בת 14, הייתה אצל משפחת אומנה חרדית שמחזיקה ילדי אומנה נוספים, אך הילדה נאלצה לעבור למשפחת אומנה אחרת מסיבות שונות. רשויות הרווחה החליטו להעביר את הילדה החרדית למשפחת אומנה מוסלמית, במקום למצוא משפחה חרדית אחרת שתקבל אותה. הבירוקרטיה בבריטניה אינה פשוטה, וכדי להעביר ילדה ממשפחה למשפחה, המשפחה המקבלת צריכה לעמוד בקריטריונים מסוימים, והנושא הזה לא נפתר עד עכשיו.

המפגינים הרבים: קרדיט ש.ג

לתושבים החרדים של לונדון נודע כי הילדה בדרך להילקח למשפחת אומנה מוסלמית והם הגיעו להפגין מחוץ לבית בו היא התגוררה עד עכשיו. שוטרים רבים הגיעו למקום אך לא נאלצו להשתמש בכוח, מאחר וכל המפגינים נמצאים במקום רק כדי למחות ללא אירועים מיוחדים. מארגני ההפגנה הודיעו לפני הגעת המפגינים, כי ההפגנה היא שלווה והם מבקשים לשמור על הסדר ולא להתעמת עם שוטרים.

המפגינים הרבים: קרדיט ש.ג

לונדון עובדים סוציאליים חרדים הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד