י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שנה וחצי אחרי היריקה: מרגוליס נוטשים את בית שמש

שנה וחצי אחרי הפרשה שהסעירה את המדינה: משפחת מרגוליס עוזבת את בית שמש • הדסה מרגוליס ל'בחדרי חרדים': "אין לעזיבה שום קשר לציבור החרדי. נובעת מסיבות אישיות לגמרי"

נעמה והדסה מרגוליס. צילום: פלאש 90
נעמה והדסה מרגוליס. צילום: פלאש 90

שנה וחצי אחרי הפרשה שהסעירה את המדינה: משפחת מרגוליס עוזבת את בית שמש.

בני המשפחה, עולים מארצות-הברית, עלו לפני כשנה וחצי לכותרות הראשיות, כאשר נעמה מרגוליס, אז בת 8, טענה שחרדי ירק עליה ברחובות בית שמש, ובעקבות כך פחדה ללכת לבית הספר.

סיפורה של מרגוליס, שהתפרסם ב'אולפן שישי', אותו הגיש אז העיתונאי יאיר לפיד, חולל בשעתו סערה גדולה, והיווה את יריית הפתיחה למסע הסתה נגד הציבור החרדי באשמת 'הדרת נשים'.

"באמת באמת לא חשבתי שזה יגיע. זה מוזר", אמרה הדסה מרגוליס, אמה של נעמה, ל'חדשות 2' על נטישת העיר. "אני עדיין לא קולטת את זה. אני צריכה לעשות מה שטוב בשבילי ובשביל המשפחה שלי, ואני מצטערת אם זה כן יכאב (- לתושבים שנשארים. א.כ.), אבל זאת החלטה אישית וזאת החלטה שלי ושל בן הזוג שלי. אני רוצה את השקט שלי בחזרה. אני באמת חשבתי שאני אגור כאן כל החיים שלנו, אבל לא תמיד יוצא לפי מה שאנחנו חושבים".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הבהירה הדסה מרגוליס: "אין לעזיבה שלנו שום קשר לציבור החרדי בעיר, והיא נובעת מסיבות אישיות לחלוטין".
בית שמש הדסה מרגוליס חרדים יריקה נעמה מרגוליס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד