י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הגל החדש: ע"פ נתוני 'מאוחדת' זה אחוז החולים שאינם מחוסנים

במאוחדת קוראים לכל מי שטרם התחסן או שלא השלים את כל מנות החיסון הנדרשות לקבוע תור עוד היום

הגל החדש: ע"פ נתוני 'מאוחדת' זה אחוז החולים שאינם מחוסנים
מאוחדת צילום: יח"צ

מאוחדת: ניתוח של נתוני החולים הקשים בגל התחלואה החמישי מראה כי 86.5% מהם לא היו מחוסנים כלל, או לא השלימו את כל מנות החיסון הנדרשות. יתר המאושפזים היו בעלי מחלות רקע או גורמי סיכון נוספים.

קופת חולים מאוחדת מדווחת על עליה חדה במספר המאומתים לקורונה, ובמקביל גם על עליה בהיענות לחיסונים. מספר המאומתים ברמה הלאומית עומד על 7,300 חולים ביום, כאשר הצפי הוא להכפלה במספר החולים מדי 8 ימים.

מלי קושא, אחות ראשית ומנהלת אגף סיעוד, ״בשבוע האחרון אנחנו עדים לעלייה של 263% בביצוע חיסוני קורונה, שללא ספק נובעת מהתחלואה שהתפרצה שוב לחיינו. מניתוח נתוני המאושפזים בגל התחלואה החמישי, מצאנו כי 86.5% לא התחסנו כלל או לא השלימו את כל מנות החיסון הנדרשות, ויתר המאושפזים היו עם מחלות רקע. לצערנו, אנחנו נמצאים בגל תחלואה שישי, ולכן אני קוראת לכל מי שטרם התחסן או שלא השלים את כל מנות החיסון הנדרשות לקבוע תור עוד היום , ובמקביל להפעיל שיקול דעת ולעטות מסכות בחללים סגורים ובהתקהלויות, כדי שנוכל להמשיך בשגרת החיים״.

מאוחדת פתחה את זימון התורים למנת החיסון השלישית עבור ילדים בגילאי 5-11.

בעקבות הנחיית משרד הבריאות כי יש לחסן גם אוכלוסיה זו במנה השלישית, מאוחדת תתחיל לחסן באופן מיידי למעלה מ- 20 אלף ילדים בגילאים אלה.

ניתן לקבוע תור באתר ובאפליקציה.

מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד