ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ניו יורק: 14 בחורי ישיבה הלכו לאיבוד ביער

קבוצת תלמידים מישיבת 'מאור התורה' יצאה לטיול • 14 מתוכם אבדו ביער באולסטר מאונטיין • לאחר חמש שעות של חיפושים אותרו - וחולצו בשלום

אילוסטרציה: פלאש 90
אילוסטרציה: פלאש 90

קבוצת בחורי ישיבת 'מאור התורה' שיצאה לטיול באולסטר מאונטיין, איבדה את דרכה ואותרה רק כעבור חמש שעות - לאחר חצות הלילה.

הרב יקותיאל לוי, משגיח בישיבה, סיפר כי קבוצה של 21 בחורי הישיבה, המתאכסנת בקעמפ תשב"ר שבאולבני, יצאה ביום חמישי לטיול באזור ההר, כשבידה מפות מדויקות של המסלול.

"כשהגענו למפלים, התפלגה הקבוצה: שבעה בחורים חזרו חזרה באותו מסלול, במטרה לקחת את הרכב ולהמתין לקבוצה השניה בסוף המסלול. הקבוצה שהמשיכה את המסלול איבדה את דרכה ובסביבות השעה 8 בערב, כאשר החשיך, החליטו להתקשר למשטרה ולבקש עזרה.

"הבעיה היתה שהקשר הסלולארי לא היה ברור, והמשטרה לא הצליחה לאתר את הבחורים. אני יצאתי עם הקבוצה הקטנה והמתנתי להם בסוף המסלול. כשהם לא הגיעו והלילה כבר ירד, התברר לי שהם אבדו את דרכם. המשטרה, השריף המקומי, והצלה של קטסקיל'ס הקימו חפ"ק. השעה היתה כבר 11 בלילה והקבוצה עדיין לא נמצאה. המשטרה הזניקה הליקופטר, הצלה הביאו פצצות תאורה, ורשות השמורה הזניקה את מדריכי האתר, שיצאו עם רמקולים לאזור שבו היתה הקבוצה אמורה להיות. רק בשעה אחת בלילה אותרה הקבוצה וחולצה בשלום מהמקום".

בכיר ב'הצלה קטסקילס' סיפר: "היתה לנו בעיה לאתר את הקבוצה כי לא היתה קליטה טובה בטלפונים הסלולאלריים ולא ידענו היכן הם נמצאים, החשיכה והיער הקשו עוד יותר על מציאת הקבוצה. המזל היה שהקבוצה הבעירה מדורה, כך שהבחורים יכלו להתחמם קצת, כי בלילה שורר במקום קור. המדורה סייעה לצוות החיפוש לאתר אותם".
בחורים יער חיפושים אבודים פצצות תאורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד