כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא משלהב את הציבור

יו"ר האופוזיציה: "תפסיקו לקרוא לי משעמם"

מנהיג האופוזיציה בבריטניה, ביקש מקבינט הצללים שלו להפסיק לתדרך את העיתונות שהוא 'משעמם', והדגיש להם כי "מה שמשעמם זה להיות באופוזיציה". מנהיג הלייבור קרא לעמיתים להתמקד בחזרה לשלטון

יו"ר האופוזיציה: "תפסיקו לקרוא לי משעמם"
קייר סטארמר צילום: mhkuo nxl

קייר סטארמר, מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, שנכווה לאחרונה מסדרה של סיפורים שליליים בנוגע למנהיגותו, זעם על חברי מפלגתו בישיבת הצללים של הקבינט ביום שלישי, ודרש מהם להתמקד בתפקיד שבידיו.

כמה מהיושבים בשולחן הדהדו את קריאותיו של מנהיגם לאחדות ושיקול דעת, בחילופי דברים ממושכים שתוארו על ידי אחד מהם ל'גארדיאן' כ"משעמם מאוד באופן אירוני". סטארמר הואשם על ידי עמיתים בכירים בימים האחרונים בכך שלא הצליח לבטא בצורה ברורה מהי הלייבור או לשלהב את הציבור מהמנהיגות שלו.

סקר דעת קהל שנעשה עבור ה-Observer ביום ראשון מצא כי הבוחרים מאמינים שבוריס ג'ונסון עדיין מהווה ראש ממשלה טוב יותר מאשר סטארמר. עם זאת, בני בריתו של סטארמר מאמינים שלא ניתן לו מספיק קרדיט על שיקום המוניטין של מפלגתו לאחר תוצאות הבחירות הכלליות הקטסטרופליות של 2019, או על ערעור מעמדו של ג'ונסון.

משבר יוקר המחיה עשוי להופיע בכל קמפיין עתידי של המפלגה, קנצלרית הצללים, רייצ'ל ריבס, פרסמה בסוף השבוע מסמך בשם "תוכנית העבודה לכלכלה". היא כללה הצעות לתמיכה מיידית במשפחות, כמו גם מדיניות ארוכת טווח כמו פיתוח אסטרטגיה תעשייתית היי-טקית.

קבוצת הסקרים JL Partners פרסמה בדיקה המבוססת על תגובות של 1,000 מצביעים, והם אמרו ש"משעמם" הוא שם התואר בשימוש השכיח ביותר של סטארמר. תיאורים בולטים אחרים כללו "תמוה" ו"חלש", אך גם "כנה". בדיקה דומה עבור בוריס ג'ונסון הראה שהתיאור הנפוץ ביותר בציבור עליו היה "שקרן", ו"לא כשיר".

קייר סטארמר בריטניה בוריס ג'ונסון לייבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד