כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הישג חרדי

אושר טרומית החוק שיבטל רפורמת הסלולר; אזולאי זעק: "הנדל רוצה להרוג הילדים שלנו"

חוק התקשורת אותו הגישו בסיעות החרדיות במטרה לבטל את רפורמת הסלולר אותה יזם שר התקשורת הנדל, עברה היום בקריאה טרומית במליאה. ח"כ ינון אזולאי: "הנדל רוצה להרוס את הילדים שלנו"

אושר טרומית החוק שיבטל רפורמת הסלולר; אזולאי זעק: "הנדל רוצה להרוג הילדים שלנו"
הנדל בחנות הסלולר בגאולה צילום: באדיבות המצלם

הישג חרדי קטן במליאת הכנסת: חוק התקשורת אותו הציעו בסיעות החרדיות במטרה לבטל את רפורמת הטלפונים הכשרים שיזם שר התקשורת, ונועד לבטל את הקומה הכשרה, עבר במליאה בקריאה טרומית. הדיון סביב החוק היה סוער ומלא בעימותים בין נציגי הסיעות החרדיות לשר יועז הנדל. 

הצעת החוק מבקשת לעגן את החסימה על נייד כשר בתוך החוק, על ידי הקמה בין היתר של ועדות רבנים נוספות מלבד הוועדה שנמצאת כיום בשליטת חסידות גור. ההצעה עברה ברוב גדול עם תמיכה של כל נציגי האופוזיציה לצד נציגי מרצ ואחד מנציגי רע"מ שהצביעו בטעות בעד החוק. 

במהלך הדיון הסוער, תקף השר יועז הנדל את נציגי הסיעות החרדיות: "צר לי עליך שנגעת בנושא שאתה לא מאמין בו", פתח והתייחס לח"כ משה ארבל שהציג את החוק, שהוא מציין כי חוסמים שיעורי תורה של מרן הגר"ע יוסף "ונציגי ש"ס לא מוחים על כבוד התורה. אתם לא משמעים קול זעקה? האם יכול להיות שרצו להקים קומה כשרה של ועד רבנים ספרדים ואז פחדתם", הנדל ציין כי הרפורמה נעשתה לשם שמיים.

חבר הכנסת ינון אזולאי עלה להשיב לו וזעק נגדו: "הנדל רוצה להרוס את הילדים שלנו, הילד שלי גם מעל גיל 18 אתה רוצה להרוג את הילדים שלי. לא אתן לילד שלי לחשוף אותו לאינטרנט. אתה רוצה שניקח טלפון כשר ונוכל להיחשף לאינטרנט. אתה לא רוצה לעשות טוב אתה רוצה לטמא את החינוך של הילדים שלי". 

 

 

יועז הנדל רפורמת הסלולר חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד