י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התמדה ומסירות

נשיא המדינה העניק למייסד "למענכם" יוסי ערבליך את 'אות הנשיא להתנדבות'

בטקס מיוחד שנערך במשכן נשיאי ישראל בירושלים העניק נשיא המדינה מר יצחק הרצוג את 'אות הנשיא להתנדבות' לאישים וארגונים זוכי האות. השנה בין הזוכים, יו"ר ומייסד אגודת 'למענכם' יוסי ערבליך המעניק ליווי, יעוץ והכוונה רפואית לחולים על בסיס התנדבותי

נשיא המדינה העניק למייסד "למענכם" יוסי ערבליך את 'אות הנשיא להתנדבות'
יוסי ערבליך עם נשיא המדינה צילום: קובי גדעון, לע"מ

"אות הנשיא להתנדבות", מוענק מידי שנה על ידי נשיא המדינה לגופים, מפעלים, מוסדות וארגונים שמתקיימת בהם פעילות התנדבותית ואשר תרמו תרומה ייחודית לטובת המדינה והחברה בישראל, וכן מוענק האות למתנדבים אשר הצטיינו בתחום פעולתם או שפעולתם יוצאת הדופן תרמה תרומה ייחודית לחברה.

השנה, הוקדש אות הנשיא להתנדבות לפועלים לשותפות וסולידריות, למען אדם חברה וסביבה בשאיפה ליצירת חברת מופת.

בנימוקי הוועדה שבחרה להעניק לערבליך את אות הנשיא, נכתב כי "תרומתו ההתנדבותית של מספקת מענה לצורכי השעה. ניכר כי בפעילותו ההתנדבותית משקיע הרב ערבליך מאמץ נפשי ופיזי ומידת ההתמדה והמסירות בהתנדבותו משמעותית".

חתן 'אות הנשיא' יוסי ערבליך, בן 45 מבני ברק נשוי ואב לששה, עוסק למעלה מ-20 שנה במתן יעוץ רפואי על בסיס וולונטרי, ולפני מספר שנים יסד את עמותת 'למענכם' שפועלת למען אלפי חולים וחולות כשאת מערך היעוץ הרפואי מנהל ד"ר בני דודזון, לשעבר מנכ"ל אסף הרופא, נשיא הארגון הוא פרופ' יוסף פרס לשעבר מנכ"ל שניידר וסגנו הוא ד"ר גדי נוימן, לשעבר סגן מנהל בית החולים 'בלינסון'.

מיזם "רופאים במילואים" של 'למענכם' הוקם עבור חולים בישראל ובחו"ל שידם אינה משגת וזקוקים להכוונה, ייעוץ מקצועי וליווי רפואי. ערבליך מלווה כל חולה באופן אישי  במשך כל ההליך הרפואי. במהלך מגיפת הקורונה פעל הארגון להגברת המודעות על חשיבות ונחיצות החיסונים.

ערבליך הקים גם את ביה"ס "למענכם – בני ברק"  בית-ספר שיקומי לילדים עם צרכים מיוחדים ומלווה את המוסד החל משלב האבחון של הילדים על ידי רופאים מומחים ועד להשגת הציוד הדרוש.

עם פרוץ הלחימה באוקראינה הקים חתן 'אות הנשיא' ערבליך מוקד סיוע לחולים שהגיעו לישראל והסדיר עבורם המשך טיפול בבתי החולים של 'כללית' בישראל.

יוסי ערבליך: "אני מקבל את האות בהתרגשות גדולה ומחזיק בה עבור הבעלים האמיתיים שלה – הרופאים והרופאות בישראל שניצבים בחוד החנית של הצלת החיים, נותנים מזמנם ומכישרונם במסירות ובאהבה למען המטופלים שלנו. ההכרה בפעילות המבורכת של 'למענכם' היא חשובה בהיבט הציבורי והבינלאומי, ואנחנו שואפים להעמיק את החיבורים גם עם מרכזים רפואיים מובילים בחו"ל. אני מודה לנשיא המדינה מר יצחק הרצוג ולחברי הוועדה המייעצת על בחירתם בארגון".

יוסי ערבליך יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד