ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מנהל מו"מ עם הליכוד

אורבך לבנט: "בזכותי אתה יושב על הכיסא הזה"

בעוד ח"כ אורבך נופש בצפון עם משפחתו וממשיך לנהל מו"מ עם הליכוד לגבי המשך דרכו הפוליטית, נחשפים עוד ציטוטים משיחת הצעקות שהובילה לפיצוץ בינו לבין ראש מפלגתו נפתלי בנט 

אורבך לבנט: "בזכותי אתה יושב על הכיסא הזה"
נפתלי בנט/ניר אורבך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרטים חדשים על שיחת הצעקות באקווריום של ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר הסיעה שלו ח"כ ניר אורבך, נחשפים הערב.

לפי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', נפתלי בנט נזף באורבך ואמר לו: "הממשלה מעולה, אתה רוצה להרוס כל מה שבנינו, אני הבאתי אותך לכנסת".

אורבך תקף בחזרה והשיב לבנט: "בזכותי אתה יושב על הכיסא הזה, שנה אני מזהיר שאי אפשר ככה. אני רוצה לסיים את זה היום".

בינתיים מאז השיחה שלאחריה הודיע על פרישתו מהקואליציה, אורבך לא מגיע לכנסת ונעדר מכל ההצבעות השבוע, בימים אלה הוא נופש עם משפחתו בצפון.

בנוסף, בקואליציה חוששים שח"כ ניר אורבך יתמוך בפיזור הכנסת בשבוע הבא כשהוא נמצא במקביל במגעים עם 'הליכוד' וסרב להתחייב לח"כים בקואליציה שלא יצביע על החוק בשבוע הבא.

גם חברת הכנסת מירב בן ארי מ'יש עתיד' שנפגשה אמש עם אורבך, אמרה היום בראיון לרדיו 103FM כי הבינה ממנו שהוא כבר חצה את הקווים והכיוון הוא פיזור הכנסת והליכה לבחירות.

ביום שני דווח ב'בחדרי חרדים' כי אורבך אמר למקורביו: "אני את הקואליציה עזבתי. הם יכולים לומר ולתדרך מה שהם רוצים, אין להם אותי. אני לא אתם".

אורבך גם הבהיר לראש הממשלה בנט שגם התפטרות של חברי הכנסת הסוררים ג'אידה רינאוי-זועבי ומאזן ג'נאים לא מספקת מבחינתו, והוא עדיין יישאר בהחלטה שלו לפרוש מהקואליציה.

ניר אורבך נפתלי בנט משבר קואליציוני משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד