ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בסיור בעמותה החרדית

אמסלם: "הממשלה רוצים שלא יהיו פה יהודים" • צפו

"הם פשוט רוצים למחוק את היהדות. שלא יהיו פה יהודים. תהיו ישראלים, לא יהודים. כמו שיש פה ערבים, בדואים, יש ישראלים, אבל לא יהודים". כך ח"כ דוד אמסלם בביקור היום בעמותת חסד חרדית

אמסלם: "הממשלה רוצים שלא יהיו פה יהודים" • צפו
דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך סיור שקיים ח"כ דודי אמסלם במוקד 'רפואה ושמחה' בירושלים, בניהולו של מאיר קווין, הוא תקף בחריפות את הממשלה בהקשר ליהדות והאשים את חבריה כי הם מעוניינים שלא יהיו פה יהודים בארץ.

במהלך הביקור נשמע ח"כ אמסלם כשהוא מתייחס לנאומיו המפורסמים בכנסת להגנה על לומדי התורה ושמירה על הגחלת היהודית במדינת ישראל, כשהוא מתבטא באופן חריף על ממשלת השמאל המתנדנדת.

"עם ישראל ללא התורה שלו היה נמחק לפני למעלה מ-2000 שנה. אם אין תורה שמחזיקה את עם ישראל, אין לנו שום סיכוי לשרוד. זה כל כך מובן וברור".

"לא מצליח להבין את אלו שנלחמים בלומדי התורה. אם היו רוצים פה אנשים ללמוד ספרות סינית היית רואה שמיד משיגים להם תקציבי עתק לכל סוגי הפילוסופיה, רק לא ללימוד התורה". אמר ח"כ אמסלם בכאב והוסיף.

"אגב, זה ברור גם לשמאל. הם גם יודעים את האמת. לא חידשתי להם איזה ווארט חזק שהם פתאום נפלו מהכסא" אומר אמסלם וממשיך "הם פשוט רוצים למחוק את היהדות. שלא יהיו פה יהודים. תהיו ישראלים, לא יהודים. כמו שיש פה ערבים, בדואים, יש ישראלים, אבל לא יהודים".

"וזה המאבק הבסיסי שנקלענו אליו לצערי בפעם הראשונה מקום המדינה. מלחמה בכל התחומים, בגיור, בכשרות, בשבת ובשאר העניינים. כל ראשי המדינה ידעו להעריך את לומדי התורה. בן גוריון לא היה דתי, אבל גם הוא ידע שבלי הבסיס אין לנו פה כלום".

לקראת סיום הביקור סייר ח"כ אמסלם בין אגפי הארגון ונפעם מהיקף פעילות החסד המתרכזת בין היתר בלמעלה מ-1000 קבוצות אונליין בארץ ובעולם, כשהוא מצהיר לאחמ"כ "כדאי לליברמן המסית לבקר בעמותות החסד האלה ולראות את תרומת החרדים לחברה".

דודי אמסלם רפואה ושמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד