י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מבשר רעות

מקורבו של פוטין: "אוקראינה לא תהיה קיימת בעוד שנתיים"

אחד מבעלי בריתו הקרובים ביותר של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר באופן מבשר רעות שאולי אוקראינה לא תתקיים בעוד שנתיים. "זה לא משנה לאמריקאים - הם כל כך משקיעים בפרויקט 'אנטי רוסיה' שלהם, שכל השאר טריוויאלי עבורם"

מקורבו של פוטין: "אוקראינה לא תהיה קיימת בעוד שנתיים"
דמיטרי מדבדב צילום: צילום מסך

דמיטרי מדבדב, נשיא וראש הממשלה לשעבר של הפדרציה הרוסית, המכהן כיום כסגן ראש מועצת הביטחון של המדינה, כתב ביום רביעי בערוץ הטלגרם שלו על ניסיונותיה של אוקראינה להבטיח יבוא גז מבעלי בריתה המערביים.

"ראיתי דיווח שאוקראינה רוצה לקבל מהאדונים שלה בחו"ל גז טבעי נוזלי כחלק מתוכנית חכירת קרקע עם תשלום עבור משלוח לאחר שנתיים", כתב מדבדב. "אחרת המדינה תקפא בחורף הבא. "אבל הנה שאלה. מי אמר שאחרי שנתיים אוקראינה בכלל תתקיים על מפת העולם?".

מיכאילו פודוליאק, יועצו הבכיר של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, תקף את מדבדב בטוויטר, והאשים את המקורב לקרמלין המרעיש, בהיותו התגלמות האימפריאליזם הרוסי. "אדם קטן עם חוסר ביטחון עצום, שמפזר רעל על אוקראינה או מאיים על העולם כדרך היחידה להתחזק", צייץ פודוליאק.

"אוקראינה הייתה, היא קיימת, והיא תהיה, השאלה היא איפה דמיטרי מדבדב יהיה בעוד שנתיים". מדבדב הוא קול קולני בתמיכתו במה שרוסיה מכנה "המבצע הצבאי המיוחד" שלה באוקראינה, כעת בחודש הרביעי שלה.

הנשיא לשעבר השתמש בפלטפורמת המדיה החברתית שלו כדי להתגרות נגדן, אוקראינה ובעלות בריתה הזרות, שלחו נשק וציוד צבאי בשווי מיליארדי דולרים כדי לעזור למדינה להדוף את הפולשים.

דימטרי מדבדב טילים מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד