י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אכזריות של פוטין

טיל רוסי פגע ברכבת שהובילה אוכל לנזקקים

השף המפורסם חוסה אנדרס שמנהל מטבח בית תמחוי ענק, פרסם כי טיל רוסי פגע ברכבת שהובילה אוכל לאוקראינה. 34 משטחי מזון נהרסו בתקיפה אמר מנכ"ל העמותה. כ-300,000 ארוחות מחולקות ביום באוקראינה ובמחנות פליטים סמוכים, הלכו לטמיון

   טיל רוסי פגע ברכבת שהובילה אוכל לנזקקים
האוכל שהושחת מהטיל הרוסי צילום: World Central Kitchen

רכבת שהובילה מזון במשימת סיוע של השף הסלבריטאי חוסה אנדרס באוקראינה נפגעה ביום רביעי מטיל. אנדרס צייץ בטוויטר כי רכבת שהובילה מזון לאחד ממטבחי הקהילה שלו הושמדה על ידי טיל רוסי אי שם במזרח אוקראינה. "קרון רכבת אחד נהרס" הוא אמר, "אבל את האוכל בשאר הרכבת היה ניתן להציל", איש לא נפגע בהתקפה אמר אנדרס.

האוכל היה שייך ל-World Central Kitchen, העמותה של אנדרס המוקדשת להאכלת קורבנות אסונות טבע. זו הפעם הראשונה בה הארגון פועל באזור מלחמה. 34 משטחי מזון נהרסו בתקיפה אמר מנכ"ל העמותה, נייט מוק.

מוק אמר כי המתקפה התרחשה במרחק של כמה מאות מטרים מתחנת נוסעים, אך לא סיפק פרטים נוספים לגבי מיקומה של הרכבת. רוסיה כבר שיגרה בעבר טילים לעבר תשתיות רכבות במזרח אוקראינה. הארגון פועל ברחבי אוקראינה מאז ימי המלחמה הראשונים. החל מאפריל הארגון שיתף פעולה עם ארגונים מקומיים לחלוקת כ-300,000 ארוחות ביום באוקראינה ובמחנות פליטים סמוכים. יום רביעי אינו הפעם הראשונה בה נפגע ציוד של המטבח הגדול. לפחות אדם אחד נהרג באפריל כאשר תקיפה אווירית רוסית פגעה במטבח בחרקוב.

מלחמת אוקראינה רוסיה מטבח טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד