י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דיווח יוצא דופן

סין פרסמה בתקשורת הרשמית כי זיהתה חייזרים - ומחקה את הפרסום

סין הודיעה באמצעות כלי תקשורת ממלכתיים כי ייתכן שהיא זיהתה אותות מציוויליזציה של חייזרים, ולאחר מכן מחקה בלי הרבה רעש את הדיווח. סין טענה כי זיהתה אותות יוצאי דופן באמצעות טלסקופ במחוז גוויג'ואוס | הידיעה הוכרזה על ידי אתר המדע הנתמך על ידי המדינה בסין

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: נאס"א

סין טענה כי ייתכן שהיא קיבלה הודעה מציביליזציה של חייזרים באמצעות טלסקופ Sky Eye בשווי 180 מיליון דולר, הטלסקופ מסוג Sky Eye בקוטר 1,640 רגל שנמצא במחוז גוויג'ואו בסין, זיהה אותות אלקטרומגנטיים יוצאי דופן שלטענת המדענים עשויים להיות מקור חייזרים.

הידיעה נחשפה בדיווח של Science and Technology Daily, העיתון הרשמי של משרד המדע והטכנולוגיה של סין, שבסיסו בבייג'ינג. אבל לפי סוכנות הידיעות 'בלומברג', המגזין מחק את הדיווח זמן קצר לאחר פרסומו, אם כי לא ברור מדוע. "החדשות כבר החלו להיות טרנד ברשת החברתית הסינית 'וויבו' ופורסמו על ידי כלי תקשורת אחרים, כולל אלה בניהול המדינה.

נכון לעכשיו, מעולם לא נמצאו חיים מעבר לכדור הארץ, אבל זה לא אומר שהיקום חסר חיים מלבד על כדור הארץ, כך לפי נאס"א. סוכנות החלל האמריקנית מסרה: "למרות שלא זוהו מעולם סימני חיים ברורים, האפשרות של ביולוגיה מחוץ לכדור הארץ - ההיגיון המדעי התומך בה הולך וגובר".

חלל סין כלי תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד