י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

הורים, האם אתם באמת דואגים לילדכם?

הילדים שלכם יכולים ללמוד אנגלית בשיטה חכמה וכייפית, הם ירצו לבלות כל היום בלימודי אנגלית כי בחוויה שלהם זה יהיה כייפי כמו משחק, הם יפגשו חברים וזה יעניק להם ביטחון עצמי - מדובר בשיטה חווייתית ומתקדמת

הורים, האם אתם באמת דואגים לילדכם?
אנגלית צילום: FREEPIK

אנחנו בתור הורים דואגים לכל דבר שקשור לילדים שלנו, אך מבלי להתכוון, לפעמים אנחנו פוגעים בעתידם. אתם בטח דואגים שהילדים שלכם יגיעו באופן סדיר לבית הספר, יכינו שיעורי בית ויקבלו ציונים טובים. אך לצערנו כאן מתחילה הטעות הגדולה שלנו, כי מערכת החינוך כאן בארץ וכמעט בכל העולם לא פועלת באופן תקין. כך שגם אם הילדים שלנו יקבלו תמיד 100, זה ממש לא עוזר לעתיד שלהם.

אני למדתי באותה שיטה שבה סבא שלי למד, אולי ההבדל היחיד היה שבזמני למורה כבר היה אסור להרביץ  לילדים. הבן שלי לומד בדיוק כמו שאני למדתי, רק שהיום במקום שהמורה יגיד "חפשו בספרים שבספריה" הוא שולח אותם לחפש באינטרנט.

אני מתנצל אם אני נשמע קצת כועס. אם לא תעשו משהו עכשיו לגבי לימוד אנגלית לילדים שלכם הם לא ידעו אנגלית ברמת מספיק טובה כדי להצליח בעולם האמיתי. זה קרה לי, זה כנראה קרה לכם אבל אין סיבה שזה יקרה לילדים שלכם!

בקיצור, שיטת לימוד האנגלית במערכת החינוך היא פרימיטיבית: מורה עומדת מול 30 ילדים בכיתה, כשהרבה מהם מפריעים בשיעור, 45 דקות שלא באמת מלמדות את מה שהילדים צריכים וזה מפריע כי זה פוגע בצורה דרסטית בעתיד של הילדים שלנו.

זה לא סוד שכל מי שבאמת יודע אנגלית ברמה גבוהה מאוד, זה בזכות הבחירה ללמוד אנגלית מחוץ למערכת חינוך.

בחרו עבור הילדים שלכם בלימוד אנגלית לילדים Happy English - כי זה לא הרגע להגיד "יהיה בסדר", אלא זה הרגע להחליט נכון ולתת להם את הטוב ביותר.

כולנו יודעים שככל שצעירים יותר, כך יותר קל ללמוד. הילדים שלכם עכשיו הם כמו ספוג - היכולת שלהם ללמוד מידע חדש היא גבוהה ולכן זה הרגע הנכון עבורם ללימוד אנגלית לילדים אונליין.

דמיינו לרגע שילדים היו יכולים להיכנס לעולם וירטואלי בו הם כאילו גרים בארה"ב וצריכים לדבר שם עם אנשים מקומיים, שהם יהיו יחד בכיתה עם עוד ילדים שדוברים אנגלית כשפת אם, שהם מנהלים שיחות פרטיות עם ילדים שלא דוברים עברית והדרך היחידה שלהם להבין אחד את השני היא בזכות האנגלית.

בזכות הטכנולוגיה שקיימת היום זה אפשרי! הילדים שלכם יכולים ללמוד אנגלית בשיטה חכמה וכייפית, הם ירצו לבלות כל היום בלימודי אנגלית כי בחוויה שלהם זה יהיה כייפי כמו משחק, הם יפגשו חברים וזה יעניק להם ביטחון עצמי - מדובר בשיטה חווייתית ומתקדמת.

עם יד על הלב אני אומר לכם שיש לי הרגשה כל כך טובה כשאני כותב את המאמר הזה, כי אני יודע שבזכותו אני אשנה את החיים של אלפי ילדים. הלוואי שכשאני הייתי ילד הייתה קיימת שיטת לימוד אנגלית לילדים Happy English והטכנולוגיה שקיימת היום ושההורים שלי היו נתקלים במאמר כמו זה.

לפני שבוע חזרתי מחו"ל אחרי שהייתי שם עם שני הילדים שלי, עידן בן ה-6 ואריאל בן ה-10. אני כל כך שמח שהם לומדים אנגלית מחוץ למערכת החינוך. הם דיברו שם עם ילדים ועם בוגרים כל כך יפה ואני כל כך גאה בהם ושמח עבורם! אני רוצה שגם הילדים שלכם יהיו ככה - וזה אפשרי.

אל תקחו מהילדים שלכם את ההזדמנות הנפלאה להתפתח, ליהנות ולהיות מוכנים לעולם אמיתי.

הילדים שלכם יכולים לנסות שיעור אחד בשיטת לימוד אנגלית לילדים Happy English. שיעור הניסיון הוא בעלות נמוכה ואני בטוח שהילדים שלכם יצאו עם חיוך ענק ועם מוטיבציה ללמוד ולהכיר חברים חדשים, כך היה עם שני הילדים שלי! אני מאחל לכם מכל הלב שהילדים שלכם יגיעו רחוק וישיגו את המטרות שלהם. שיהיה להם המון בהצלחה!

מקווה שמאמר זה עזר לכם. שתפו אותו עם כל מי שאתם חושבים שזה יעזור להם.

אנגלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד