י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כל הנייעס מאחורי הקלעים

ניצל בנס: מדוע לייבל'ה יברך בשבת "הגומל"?

והשבוע בלייבל'ה: מה חשף הנכד יענקי קנייבסקי לבחורי אורייתא? את מי ראה לייבל'ה בחתונת בתו של איש התקשורת הנודע יעקב ברדוגו? מדוע עיתון 'המודיע' נמנע עד כה מלדווח על המינוי של גולדקנופף העתידי? וגם התאונה החזיתית בה היה מעורב לייבל'ה שהסתיימה בנס גדול

ניצל בנס: מדוע לייבל'ה יברך בשבת "הגומל"?
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים
שבוע כזה עוד לא עבר על לייבל'ה מאז עמד על דעתו. שפע האירועים ועומס החתונות של חודשי סיון-תמוז גורמים לכך שבערב אחד אתה מוצא את עצמך כמו ח"כ בליכוד, אומר מזל"ט בחמישה אירועים שונים; כל זאת לצד הציפייה שהממשלה תיפול סוף-סוף.

בחור ישיבה שנון אמר ללייבל'ה השבוע כי הוא מרגיש בשבועות האחרונים כמו בתשעה באב, וכל זאת למה? הממשלה הזו היא כמו הצום על חורבן הבית, מחכים שהיא תיפול - כמו לצאת הצום.

אבל הנס הגדול שהיה השבוע היה נס פרטי של לייבל'ה שניצל ממוות בלילה שבין רביעי לחמישי.

והסיפור שהיה כך היה: לייבל'ה הצטרף לנסיעה עם מכר בדרכו לביתו. באחד הצמתים הם חצו רמזור, אך שיבוש כלשהו בצומת ממול הוביל לכך שגם משם יצא רכב, שהתנגש חזיתית ברכב בו נסע לייבל'ה. היה זה פסע מתאונה מחרידה, אפילו במד"א מיהרו לדווח על תאונה קשה שבחסדי שמים הסתיימה אפילו ללא פינוי לבית חולים. לייבל'ה רצה להשכים קום כדי לברך הגומל כבר בחמישי בבוקר, אך בעצת אחד ממורי ההוראה דחה זאת לשבת קודש. וכך, בשבת הקרובה באחד ממרכזי החצרות בבני ברק, יברך לייבל'ה 'הגומל' על הנס הפרטי. 

חשיפת לייבל'ה: השבוע הופעלו לחצים על מקבלי החלטות הקשורים לביטאון הסיעה המרכזית 'המודיע' כדי שזה יפרסם את ההחלטה על זהות המועמד החדש לכנסת בבחירות הבאות מטעמם, האיש והגננות יצחק גולדקונפף, בכדי לקבע את העניין. יש החוששים כי אם העיתון לא יפרסם, הדבר יחשב לא רציני וברגע אחרון יגיע מועמד אחר לתפקיד. היו השבוע אף מספר הזדמנויות לעניין, הן בכתבה בעיתון על עזיבת ליצמן, והן בידיעה החשובה על מינויו שוב של יעקב טסלר שהופיעה בעמוד הראשון בצורה מכובדת מאוד.

מפה לשם, עד לרגע זה הדבר עדיין לא התרחש. לייבל'ה מתחחיב להמשיך לקחת סולם ולקרוא המודיע וכמובן לעקוב מקרוב ולעדכן את הקוראים הסקרנים, וזאת לפני משרד היח"צ שנשכר השבוע לטפל במשבר הגננות וכו'.

מי שהצליח להשתחל השבוע לפלטפורמות של הפרשן הבכיר בישראל עמית סגל הוא נתי מור יוסף, איש ש"ס ודוברו של ח"כ אוריאל בוסו, החתיך של התנועה. מור יוסף שלח דוברות, וסגל שצילם מסך מידיעת ארכיון על שר האוצר ליברמן, לכד גם את השם של מור יוסף שבצבץ בצילומסך כמובן ליודעי חן. נתי עצמו סירב להגיב ללייבל'ה על הידיעה.

אפרופו פרשנים, בחתונת בתו הגדולה של הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו (יש שיכנו אותו הראש ישיבה שמעביר שיעור כללי ברבע לחמש) שנערכה השבוע בפתח תקווה, ראה לייבל'ה את יו"ר ש"ס אריה דרעי שהגיע חגיגי מתמיד ומי שתפס אותו לשיחה היה שרון גל מערוץ 13.

מפה לשם לייבל'ה הגיע גם לשבע ברכות בחצר ויז'ניץ שם ברחבת בית המדרש ברחוב שלמה המלך הוא ראה את ח"כ בצלאל סמוטריץ מגיע כאחד האדם ממש ומחנה את רכבו, לא לפני שסקרני העיר עודדו אותו להפיל את בנט כמה שיותר מהר. מי שליווה אותו היה יצחק קורנבוים מעסקני החסידות. 

וגם לכנסת הגיע לייבל'ה השבוע: כתב השטח של 'בחדרי חרדים' יוסי ריינר עשה גיחה למשכן, בכל זאת בימים חמים שכאלה הוא חייב קורת גג ומזגן. ריינר הבעלזאי הפתיע עם חליפה ליטאית קצרצרה כשהוא מתלווה לסיור שערך לו כתבנו הפוליטי ארי קלמן, שמכיר כל פינה וכוך במבנה.

עוד בכנסת: הסרוג ויקיר המדור דביר עמר, שנותן פוליטי בחדשות 'משפחה', נצפה עם מנסור עבאס בקומת הסיעות.

בבני ברק ראה לייבל'ה את השחקן המפורסם אביב אלוש ברחובה של עיר, יחד עם הרב חיים דוד קובלסקי שממשיך לקרבו לתורה ויראת שמים צרופה.

מרחוב ירושלים המשיך לייבל'ה לכיוון קרית התקשורת, בואכה מכון מור, שם ראה את הזמר והיוצר שולי רנד, מחפש מונית דחופה. לייבל'ה חייב ששולי יכיר את הדרייברים החרדים כי הם באמת נותנים עבודה.

בהמשך ראה לייבל'ה את מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה', משה גלסנר מקנח רגע אחרי המהדורה ב'הערינג' עסיסי ומשובח המקום: הלהיט החדש של ב"ב הנקרא 'הערינגס' מתחת לאולפני הרדיו.

‎הפרשן הפוליטי עוה"ד אבי בלום נצפה השבוע יחד עו"ד אורי קידר באירוע 'קבלת פרס אחדות ישראל של רשת נצח'.

בבודפשט שבהונגריה, בין מנחה למעריב, בבית הכנסת המרכזי קזינצי, נצפו בדו-שיח ער מתמיד על ראש השנה באומן, פרקליט התעבורה עו"ד רוני פאלוך בצוותא עם ראשי ארגון "שיח השדה" של ברסלב, נחמן שטיצר וישראל מאיר קורנברג.

ושוב לייבל'ה גילה השבוע את מה שלא גילה מזה הרבה מאד זמן. לייבל'ה, שנקלע במקרה לבית שמש, הגיע לרמת בית שמש א' ושם ברחוב הרב מנחם פרוש הופתע לייבל'ה לגלות את מעדניית קראוס החדשה. אחרי מחסור גדול בעיר הענק, סוף סוף אפשר לשבת ולאכול כיד המלך במיטב המעדנים שלא מביישים אף מעדנייה בניו יורק רבתי.

לייבל'ה ראה בשעת לילה מאוחרת את אנשי התקשורת החרדית ישראל א' גרובייס, אלי ביתאן, שמעון ליברטי, ארי המניק וחיים פרידלנדר מסכמים את השבוע שחלף לאחר שבלסו עד בלי די.

ולאחר ששבע לייבל'ה מכל האוכל, הוא כמובן טס לניו יורק להשלים. בטיסה ראה לייבל'ה את ח"כ פרוש אורז את המזוודה, כמובן לאחר שהתקזז כדין להצבעות שבין כה הקואליציה הפסידה בזה אחר זה.

פרוש נצפה גם במלון אווניו פלאז'ה בבורו פארק אורז את התיקים לפני הכניסה לצ'ק אין.

בליבה של אחד משדרות רחובות בורו פארק צדה עיניו של לייבל'ה את ההויז בחור המיתולוגי של וי'זניץ יוסף שמעון שכטר, מנהל שיחה עם מנהל איגוד מוסדות ויזניץ בארה"ב הרב אברהם ולצר. ללייבל'ה נודע כי שכטר ביקר ביקור בזק בארה"ב לרגל שמחת בית וזי'ניץ ירושלים אשר מיודד עם בני המשפחה מאז ולתמיד.

ומברוקלין למנהטן: את מהודה עוביידי סגן ראש העיר ביתר ראה לייבל'ה יושב במסעדה צנועה במנהטן וממתין למלצר.

מי שקרע השבוע את ניו יורק, או בלשון העם 'שברת', הוא נתן גראוכר הבן של ואיש עסקים בפני עצמו, שיצא לגיחה קצרה בתפוח הגדול. בחזור שכח את התפילין הקדושות במלון ונאלץ להניח את התפילין של חב"ד בנמל התעופה.

אפרופו חב"ד, רגע לפני השדה נכנס אחד ממכריו של לייבל'ה לציון הרבי ותפס את האסיר לשעבר שלום מרדכי רובשקין ברגע של התעלות רוחנית. 

ועדיין בארה"ב, לייבל'ה פגש את מקהלת 'מלכות' שבאה מהארץ לדינר של HCS עם מנדי הרשקוביץ ותזמורתו ומקהלת הילדים שיר ושבח דקות לפני האירוע.

ומניו יורק אנחנו מפליגים לעיר וויניפעג שבמחוז מניטובה בקנדה הרחוקה, שם התקיימה לראשונה עלייה רבתי לציון הרה"ק ר' שמואל אבא טווערסקי ממאקרוב זצ"ל וכפי השמועה שהגיעה ללייבל'ה רואים שם ישועות נשגבות והמקום בדרך להפוך לאבן שואבת לאלפי אלפי ישראל. בין הנוסעים הנחשונים בלט הנגיד הצעיר צלי רייצר ממונטריאול, שעזר רבות לארגון הנסיעה על הצד הטוב ביותר וכן הנגיד דודי שטארק, גם הוא ממונטריאול.

בישראל פגש לייבל'ה את זאבי פריד, לשעבר ממקהלת שירה, מתוועד עם מקהלת מלכות בחתונה יוקרתית בארץ. ממה שלייבל'ה הצליח לשמוע מהחבר'ה: זאבי מתכנן קאמבק... מי יודע? 

הנכד המפורסם של הגר"ח קנייבסקי זצ"ל יענקי קנייבסקי, הגיע השבוע לדיבוק חברים בישיבת 'אורייתא' הכלל חסידית בירושלים, שם פתח בפני הבחורים את כל ענייני דיומא שהיו בחצר, מהחתימות ועד הירושה. יודעי דבר אומרים שהיה מרתק.

לייבל'ה הגיע השבוע לאשדוד לשמחת החתונה לבנו של עורך עיתון "הדרך" אברהם דוב גרינבוים לשם הגיעו מכל גווני הקשת לצד צמרת ש"ס והתנועה.

בזווית העין ראה לייבל'ה במזרח את כ"ק גאב"ד קוממיות בסוד שיח של ממש עם הרב דוד בן שמעון נאמן ביתו של נשיא מועצת חכמי התורה ואיש התקשורת יצחק פלדמן.

עם בואו של רבי מיילך ראה לייבל'ה את האיש והאגדה האמרגן של החתונה שלומי ליפשיץ מקבל את פניו. 

בשולי החתונה בשעת חצות באמצע המצווה טאנץ, חש לייב'לה רחש בחש בקהל ואז הבחין שאבי הכלה נעלם, אז הופיע הגרמ"מ פומרנץ ראש מתיבתא 'עוז והדר' שהגיע מלווה במקורבו ישראל א' גרובייס.

פרקליט הצמרת עוה"ד וטו"ר ישראל ענדען חבר מועצת יד ושם החרדי, שלח עיצוב ענק ועזב כמה שמחות משפחתיות בערב למען החתונה של חברו הטוב. 

במעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נערך השבוע מעמד הכתרת הגאון רבי ישראל דב ויזל לרב שכונת 'איילת השחר' בצפון העיר בני ברק. לייבל'ה קלט את אמן הרגש מוטי שטיינמץ שידוע כחתנא דבי נשיאה של הרב ויזל.

אפרופו בית הגרי"ג, איש הפרסום והאסטרטגיה יהודה פרבר מ'נתיב מדיה' זכה השבוע להיכנס בקודש פנימה ולקבל ברכה מיוחדת. כמו כן התייעץ פרבר בשורת נושאים העומדים על הפרק.

מי שהגיע לארץ השבוע היה העסקן של ויז'ניץ חיים מאיר מרקוביץ, שהגיע מניו יורק ונצפה בכותל המערבי. 

את העסקן הגדול לבית צאנז, יוסף יצחק יעקובוביץ, מבכירי עיריית בני ברק, ראה לייבל'ה בהנחת הכתר לספר התורה שהוכנס באסרו חג של שבועות למתיבתא של צאנז בקריה בנתניה. יעקובוביץ נחבא אל הכלים נלכד בעדשה של גולדשטיין. 

את העסקן של סטריקוב, שימי ויכלדר, ראה לייבל'ה בחתונה של נכד הרבי בביהמ"ד מכנובקא בעלזא בבני ברק. שימי סידר את האולם לקראת מצווה טאנץ. 

במעמד האדיר לרגל התייסדות בית המדרש בראד בבית שמש, ראה לייבל'ה את ראש הכוללים חבורת האר"י הרה"ג רבי נחום שטיגל, לצד סגן ראש העיר בית שמש שמעון גודלברג. האירוע המושקע שטרם נראה בעיר הפך לשיחת היום ברמה ד' היה בהפקת 'אקטיבר' של דודי וובר התותח.

השבוע התחתן החתן מאיר ריינר שזכה לתואר חביבם של הנגידים. לפני החתונה עם בתו של דובי רוט מחצר נדבורנה, יצא החתן לכותל לשאת תפילה עם השטריימל החדש והמדהים יצירת פאר מיוחדת של 'וויינער'ס שטריימלך' שלא מפסיקים להפתיע את עולם החסידות והבנשקי"ם. 

בחתונה עצמה ראה את יואלי לנדא הגביר מויליאמסבורג, מחלק דולרים למשתתפים. גם לדודי ההויז בחור מ'מבקשי השם' שקיבל 100 דולר פינוק. 

את היחצ"ן פנחס פלינקר ראה לייבל'ה מלווה את רבה של ת"א יפו הגרי"מ לאו, ביציאה מטקס ההוקרה לבני השירות החרדים בשירות האזרחי.

בטקס ההוקרה של השירות האזרחי ביד בנימין נדהם לייבל'ה לראות את המנכ"ל המפורסם והאהוד ראובן פינסקי מבצע קטע חזנות בשיר שכמו נכתב במיוחד עליו "מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב"

אמש בשמחת בית בוהוש -וואסלוי שנערכה באולמי 'כתר הרימון' קלט לייב'לה שיחה מעניינת בין שני צלמים: נפתלי לרר ויוסי לוי. לייבל'ה לא הצליח להאזין לתוכן השיחה אבל מה שבטוח הוא שהשיחה זרמה בסודות הצילום.

אבי זיתן מגדולי המומחים בארץ לשיווק ואסטרטגיה, שאין שבוע שלא מופיע מספר פעמים בראיונות בטלוויזיה, קפץ השבוע לסיור בעיר התורה וחסידות בני ברק יחד עם כמה חברים. במהלך הסיור החליט למדוד כובע והתחבר לרעיון.

המפיק גדי ויטמן עוד מאמין ששר האוצר אביגדור ליברמן יחזור בתשובה, ונצפה משוחח איתו בשמחת נישואי בת איש העסקים איציק קויפמן מהאוטובוסים ועוד דברים.

צילום: רובי שם טוב.

בשבת המסורתית של חסידי לעלוב בפרשת בהעלותך במירון, ראה לייבל'ה את אושיית הנייעס בעריש פילמר שנצפה מסייע בהכנת הלוגיסטיקה לאירוח מאות החסידים שהגיעו מכל רחבי הארץ והעולם.

בבית שמש, בשמחת השבע ברכות לבנו של מנכ"ל עיתון חדש בבית שמש יצחק אלתר הסתודדו האיש החזק בחינוך בעיריית ירושלים שמוליק גרינברג והכל יכול אלתר הורביץ ממאוחדת ועוד באזור בית שמש וביתר.

עוד נצפו בשמחה; ראש העיר בית שמש לשעבר משה אבוטבול יחד עם נתי גבאי רמ"ט ראש העיר בהווה עליזה בלוך.

את שמוליק כץ המתוק מהמוסדות המפורסמים ראה לייבל'ה השבוע בבני ברק יחד עם המיליארדר הגדול, תומך התורה והחסד, מעכי רוזנברג מקנדה, שהגיע לארץ הקודש השבוע. 

העסקן הרפואי הנודע משה הרמן נצפה השבוע בשיחה צפופה עם הראשי לת"א הגרי"מ לאו בהתייעצות על כמה עניינים רפואיים. 

לייבלה הגיע השבוע גם לבית הנשיא לרגל מעמד הענקת אות הנשיא ליו"ר 'למענכם' יוסי ערבליך העומד בראש אימפריית הרפואה. לאחר שקיבל את אות הנשיא, קיבל את ברכת מנכ"ל בית חולים איכילוב פרופ' רוני גמזו, שהגיע במיוחד למעמד יחד עם סגל רחב של פרופ' ורופאים מבתי חולים ברחבי הארץ.

עוד בבית הנשיא: עו"ד גיל גולן, רל"ש חה"כ ינון אזולא, נצפה בשליחות סודית בבית הנשיא. לייבל'ה כמובן ימשיך לעקוב.

בשולי כנס השלוחים שהתקיים השבוע, תפס לייבל'ה את 'צמד הביצוע' של חב"די הרב יוסף יצחק אהרונוב ושי צ'רבינסקי. לייבל'ה לא הצליח להאזין לשיחה אבל מהתמונה הוא התרשם שצ'רבינסקי מתגעגע לתפקידו הקודם כסמנכ"ל אגודת צעירי חב"ד ואילו אהרונוב עדיין עצוב מעזיבתו לצ'רידי. מה שבטוח, עולם גיוס ההמונים הרוויח.

העסקן הרפואי יעקב שקול יו"ר 'רפואה ועזרה' נפגש השבוע עם בכירי הרופאים במערך הקרדיולוגיה במרכז הרפואי 'הדסה', בהם דנו על העמקת והרחבת שיתוף הפעולה לטובת הציבור החרדי.

מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים שמוליק גרינברג כובד השבוע בגזירת הסרט במעמד חנוכת ישיבת 'שירת התורה' לנערים מתמודדים שע"י 'בית בלומנטל'.

בעלי עסקים רבים ופורום מעסיקים בביתר עילית מברכים יחד עם לייבל'ה את מוטי פרנקל לרגל מינויו למנהל סניף בנק פאג"י בעיר, פרנקל, תושב העיר, המכיר את צרכי העיר והעסקים, בוודאי שיביא תועלת בתפקידו החשוב. 

לפינת המזל טובים השבועית והחגיגית מתמיד.

תחילה לייבל'ה מתרגש יחד עם עולם התיירות החרדי, לקראת חתונת השנה לבנו של יועץ התיירות דודי רובינשטיין מחו"ל מהודר עם בתו של מנכ"ל ביג בן אברמי פלדמן, הנערכת הערב (חמישי) במרכז האירועים 'כתר הרימון' בבני ברק. לייבל'ה משגר מזל טוב, ויסקר את השמחה בשבוע הבא.

בנוסף, לייבל'ה מתרגש השבוע לקראת חתונתו של החתן החשוב בני נפחא, שיינשא ביום חמישי הבא באולמי 'רויאל' בבני ברק, בהשתתפות המוני חברים שיגיעו לשמחה הגדולה שמשמחת את עולם החסידות. 

ברכת מזל טוב לקמב"ץ מאה שערים והגלילות יואליש קרויס, לרגל שמחת אירוסי בתו הכלה המהוללה, עם הבחור החשוב משה לב בחיר שכונת מאה שערים וישיבותיה. לייבל'ה שמח מאוד מהחגיגה הגדולה שנערכה בחצר המיתולוגית של יואליש ויודעי דבר אומרים שבזכות הילולת רשב"י נפתחו השערים לאחר פריצת המחסומים.

גם העיתונאי השנון והחשוב ביותר במגזר יאיר לוי, התלבש חגיגי וקפץ לחצר להגיד 'מזל טוב' לאבי הכלה ולחתן החשוב. יאיר פינה מזמנו לאחר ויכוחים עם אנשי שמאל פרוגרסיביים ומטורללים בטוויטר. 

ברכת מזל טוב חמה ולבבית ליונה ויזל, עוזרו המסור של ח"כ יעקב אשר, שלא מפסיק לטפל בפניות בלב רחב ונפש חפצה, לרגל שמחת אירוסיו בשעה טובה עם בתה של השופטת החרדית חוי טוקר ונכדתו גם של הרב רפאל וולף מי שהיה נאמן ביתו הקרוב של מרן הגראמ"מ שך זצ"ל.

ברכת מזל טוב לישראל דרנגר אמ"ט מ"מ ראה"ע בני ברק חנוך זייברט, לרגל שמחת אירוסי הבת הגדולה.

ברכת מזל טוב לצביקי טאוב מאנשי חסידות גור החזקים, לרגל שמחת הולדת הבת בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לדודי כץ, ראש לשכת סגן ראש העיר בני ברק שלמה קוסטליץ, לרגל נישואי הבת הגדולה בשעה טובה. לייבל'ה לא הצליח לחדור לשבע ברכות שערכה סיעת אגודת ישראל הבני ברקית ורק שמע שהיה מרתק ומעניין מתמיד.

‏ברכת מזל טוב לשימי קשש, סגן מנהל אגף החינוך ומנהל התוכנית הלאומית 360 בעיריית בני ברק, לרגל שמחת הולדת הבת בשעה טובה. לייבל'ה יודע כי לא תפקיד המנהל הוא הקובע אלא הלב והנשמה של שימי הגדול.

ברכת מזל טוב למשה ארלנגר מרדיו 'קול ברמה' לרגל שמחת בר המצווה לבנו שנערכה השבוע באולמי הדודאים בבני ברק.

ברכת מזל טוב לסופר ישראל הרשקוביץ מאשדוד דובר בית החולים אסותא, לרגל שמחת אירוסי בתו בשעטו"מ.

ברכת מזל טוב לסופר ישראל פנחס הלוי טירנואר ממוקד הרב, לרגל שמחת נישואי בתו השבוע.

ברכת מזל טוב ליאיר יפה, ראש מטה מנכ"ל החינוך העצמאי לייזר סורוצקין, לרגל אירוסי בנו השבוע עם בתו של מוישי רוט סוכן הביטוח. לשמחה הגיע זקן ראשי הישיבות הגרב"מ אזרחי.

ברכת מזל טוב לעסקן הבעלזאי מניו יורק, הרב ראובן חיים ויינברגר, לרגל שמחת נישואי נכדו, בן לבנו ארי' דוב, שהתקיימה השבוע באולמי 'נחלת יהודה' בקרית בעלזא בירושלים. לשמחה הגיע הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח בן האדמו"ר.

ברכת מזל טוב לשליח חב"ד לאיחוד האמירויות לוי דוכמן, לרגל אירוסיו בשעה טובה. לייבל'ה מבסוט שאין שליחים רווקים.

ברכת מזל טוב לבדחן ובעל התפילה זליג דרזנר לרגל שמחת אירוסי בנו החשוב הערש מאיר שיחי' עם בת יעקב שלמה אורלנדר ממונטריאול.

ברכת מזל טוב לכוכב הפופ הלא חסידי חיים שלמה מאייעס לרגל שמחת נשואי בתו, עם בן חיים קויפמן מבעלי רשת החנויות 'פינת הגלידה' בירושלים ובבני ברק

ברכת מזל טוב לחתן הנכבד הרב אריאל גרוסברד, נאמן ביתו הקרוב של מרן המשגיח הגר"ח וואלקין, לרגל נישואיו בשבוע הבא. לייבלה כבר מתרגש לקראת החתונה הגדולה.

ברכת מזל טוב לראובן קורלנסקי מבכירי עיריית בני ברק וכולל טהרות לרגל שמחת האירוסין לבנו. מי שהגיע לאחל מזל טוב הוא איש הקשרים האהוב אליהו שכטר.

ולסיום, ברכת מזל טוב לידיד המערכת איציק הלשטוק לרגל הולדת בנו בשעה טובה, ולרגל שמחת הברית שתיערך מחר בבית שמש.

לייבל'ה רכילות חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד