י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חתן פרס ישראל

האלוף במיל' נבחר ליו"ר הסוכנות היהודית

הסוכנות היהודית הודיעה אחר הצהריים כי האלוף במילואים דורון אלמוג נבחר לעמוד בראשה | כזכור, לאחר בחירתו של יצחק הרצוג לנשיא המדינה לפני כשנה, לא נמצא מועמד שקיבל את תמיכתה של ועדת הבחירה  

האלוף במיל' נבחר ליו"ר הסוכנות היהודית
דורון אלמוג צילום: Flash 90

ועדת הבחירה של הסוכנות היהודית בחרה היום (חמישי) באלוף במילואים דורון אלמוג כיו"ר הסוכנות הבא של הסוכנות. זאת אחרי שנה ללא יו"ר קבוע.

כדי להיבחר לתפקיד, זקוק אלמוג לתמיכתם של תשעה מבין עשרת חברי הוועדה, אותה צלח כאמור.

אלמוג בן 71 שימש בעבר כאלוף פיקוד דרום. הוא פעיל למען אנשים עם לקות שכלית המשולבת בלקות נוספת ומכהן כיו"ר הכפר השיקומי עדי נגב – נחלת ערן. הכפר קרוי על שמו של בנו, שנפטר באופן טראגי.

ביום העצמאות 2006 היה אלמוג בין מדליקי המשואות כאות הוקרה על פעילותו למען אוטיסטים ופגועי המוחין בחברה. האלוף במיל' הוא גם חתן פרס ישראל משנת 2016 על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה.

בחירתו של אלמוג תובא לאישור על ידי חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית, שיתכנס בחודש הבא בירושלים.

שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה ששמה הוזכר גם כן כמועמדת לתפקיד יו"ר הסוכנות, אמרה: "אני מברכת את האלוף דורון אלמוג על מינויו ליו"ר הסוכנות היהודית. אנו בתקופה חשובה של עלייה במספר העולים החדשים מכל רחבי העולם, ואני בטוחה שדורון יתרום רבות לעולם היהודי וליישום מדיניות העלייה והקליטה של הממשלה".

כזכור, לאחר בחירתו של יצחק הרצוג לנשיא המדינה לפני כשנה, שהיה יו"ר הסוכנות היהודית, לא נמצא מועמד שקיבל את תמיכתם של ועדת הבחירה. 

 

הסוכנות היהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד