ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הירי על שליח חב"ד • "מצבו כעת קל עד בינוני"

שיפור ניכר במצבו של שליח חב"ד ברוסיה שנורה בידי מוסלמי • "הרב יצא מכלל סכנת חיים, מצבו הוא קל עד בינוני" • בשלב זה ישאר במחלקת טיפול נמרץ כללי להשגחה"

מימין: הרב איסקוב, פרופ' פייר זינגר וד"ר איליה קגן
מימין: הרב איסקוב, פרופ' פייר זינגר וד"ר איליה קגן



שיפור ניכר במצבו של שליח חב"ד המאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בילינסון.

"הרב יצא מכלל סכנת חיים, מצבו מוגדר כעת קל עד בינוני. הוא בהכרה מלאה ונושם בכוחות עצמו. בשלב זה ישאר במחלקת טיפול נמרץ כללי להשגחה", כך אומר ד"ר איליה קגן רופא בכיר במחלקת טיפול נמרץ שטס ביום חמישי לטפל ברב.

הרב עובדיה איסקוב, שליח חב"ד בחבל דגסטן שברוסיה, היה ביום חמישי בבוקר בדרכו חזרה ממסע שחיטה בקרב יהודי הקווקז. סמוך לשעה 5:00 (שעון מקומי) שב לביתו. טרוריסט מוסלמי שהמתין לו, ירה בו - ופצע אותו קשה מאוד. אור ליום שישי הוא הוטס לישראל ואושפז במחלקת טיפול נמרץ בבילינסון, כאשר הוא נתון בסכנת חיים.

עוד בנושא:
רוסיה: מוסלמי ירה בשליח חב"ד בדברנט • מצבו קריטי
שליח חב"ד שנורה ברוסיה אושפז בבילינסון • מצבו קשה
שליח חב"ד שנורה בידי טרוריסט - נותח בהצלחה
הרב הראשי ביקר השליח שנורה • יצא מכלל סכנה

צוותים רפואיים רבים טיפלו ברב, עד לייצוב מצבו בכלל זה: צוות הטראומה של בית החולים שכלל את ד"ר אולג קמינסקי וד"ר דוד אהרונוביץ שניתח וייצב את מצבו, ד"ר אלכס בלינקי מנהל יחידת לרדיולוגיה וסקולורית ופולשנית וצוותי טיפול נמרץ.

סגן יו"ר המרכז לענייני חינוך וראש מערך שלוחי חב"ד בעולם, הרב משה קוטלרסקי, ביקר בבלינסון את הפצוע והביא את איחולי רפואה שלמה בשם כל אלפי השלוחים בעולם. קוטלרסקי קיבל עדכון רפואי ממנהל מחלקת טיפול נמרץ.

בתמונה: מימין: הרב איסקוב, פרופ' פייר זינגר – מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי וד"ר איליה קגן – רופא בכיר במחלקה, בית חולים בילינסון


איסקוב חב''ד שיפור שליח נורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד