י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מדוע הוכנס תושב קרית צאנז לרכב, הוכה ונפצע קשה?

המשטרה חוקרת: מדוע הוכה תושב נתניה בקרית צאנז ונפצע בינוני-קשה? • עדי ראייה: הביט באישה חרדית הרה • התושבים: תמהוני שתקף זוג ועוברי אורח - והוכה חזרה כהגנה עצמית

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

בשכונת קריית צאנז בנתניה הותקף אמש (מוצ"ש) גבר דתי, בן 55, שעמד בתחנת אוטובוס. הוא נפצע באורח בינוני עד קשה, טופל על-ידי כונני 'איחוד הצלה' שרון ופונה על-ידי מד"א לבית החולים 'לניאדו' הממוקם הסמוך - משם הועבר לבית החולים בילינסון בפתח-תקווה.

מדוע הוכה האיש? על כך הדעות חלוקות.

לפי עדויות שהגיעו למשטרה מפי עדי ראיה, הוא הותקף בידי קבוצת חרדים, "לאחר שהביט לעבר אישה הרה". לפי עדויות אלו, הוא הוכנס אל תוך רכב שחור ונמצא כעבור זמן בקרן רחוב שקט בסמוך לבית החולים 'לניאדו', כשעל גופו חבלות קשות. עובר אורח הזעיק את המשטרה, והוא פונה על ידי מד"א, במצב בינוני עד קשה, לבית החולים הסמוך.

יחד עם זאת, גורם במשטרה אומר ל'בחדרי חרדים' כי אין משמרות צניעות בנתניה, כך שלא ברור מי ביצע את המעשה, וכי הנושא נמצא בחקירה.

אולם, לתושבי הקרייה החרדית גירסה שונה לחלוטין. לדבריהם, אמש בחצות, טייל זוג צעיר שהגיע לנופש בנתניה - בפאתי הקרייה. לדבריהם, עבר לידם איש הלבוש כחילוני, וכשראה את הזוג החרדי, הדף את האשה עם בעלה - וצעק: "אתם לא נותנים ללכת ברחוב".

"האברך ההמום התעשת מיד, אחז באיש והפיל אותו לארץ. אולם האיש לא נרתע. הוא קם והחל להכות את האברך. עוברים ושבים, שבימים אלו נימנים על תושבי בני-ברק וירושלים הממלאים את קרית צאנז, החלו להתקהל סביב. כשהאיש המשיך להכות בפראות, אחזו בו כמה מהנוכחים, הכניסו אותו אל תוך רכב ושיחררו אותו בכביש סמוך בתוככי הקריה, לאחר שלדבריהם, כמעט ניפץ את חלונות הרכב", אומרים תושבים.

אולם בכך לא הסתיים האירוע. "הוא רק השתחרר מהרכב וכמעט שרצח אנשים ברחוב. הוא היכה וצעק צעקות מזרות אימה. מיד התנפלו עליו שוב עוברים ושבים, הפליאו בו מכות, כשבמקביל הזעיקו תושבי הקריה את המשטרה וניידת מד"א - שפינו את האיש לבית החולים".

ממשטרת מרחב שרון נמסר בעקבות גירסה זו, כי המותקפים מוזמנים לבוא ולהעיד בתחנת המשטרה בעיר, או לחילופין למסור עדות למש"ק הקהילה.

לדברי תושבי הקהילה, מדובר באדם תמהוני וגלמוד המתפלל בקביעות בבית הכנסת צאנז, וכי מדובר במקרה שני בו הוא תוקף אנשים פיזית.
קרית צאנז נתניה תקיפה משטרה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד