כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הפלסטינים והציונים יחד"

כתב סוכנות ידיעות איראני: "סוכנים של פת"ח חטפו ואיימו עלי"

כתב סוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' בשטחים, טוען כי הוא נחטף על ידי שוטרים פלסטינים שאיימו עליו "בפעם הבאה תיהרג מאש ישירה". הכתב טען כי "הרשות הפלסטינית והציונים משתפים פעולה יחד מול גורמים איסלאמיים"

כתב סוכנות ידיעות איראני: "סוכנים של פת"ח חטפו ואיימו עלי"
הכתב של תסנים צילום: תסנים

סמיר ח'ורה, כתב סוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' המקורבת למשמרות המהפכה, טוען כי הוא נחטף על ידי שוטרים פלסטינים שאיימו להרוג אותו כי הוא מסקר הפגנות נגדם.

הוא סיפר כי ביום שלישי בערב, עצרה מכונית מול בית החולים הממלכתי רפידא בשכם ואיימה עליו באקדח, הוא טען ששוטרים פלסטינים אילצו אותו להיכנס לרכב. כתב סמיר ח'ורה סיפר ל'תסנים': "הייתי במכונית כשארבעת הנוסעים הכו אותי קשות, העליבו אותי והשתמשו במילים מגונות, איימו עלי ש"אין לך זכות לסקר את עצרת הסטודנטים של אוניברסיטת אלנג'אח בתקשורת, כי זה הרס תנועת הפתח", הם אמרו לי שהם לא מאפשרים לי לעשות את זה, הם איימו עליי במשך כ-30 עד 40 דקות ולבסוף זרקו אותי מהמכונית במקום מרוחק".

עוד אמר, "הם אמרו לי "זאת הייתה הפעם האחרונה שדיברנו איתך בשפה אנושית, ובפעם הבאה תחטוף כדור בודד בראש" והשאירו אותי זרוק לבד רחוק מהמקום בו חטפו אותי".

לדברי 'תסנים', עם "עליית ההתנגדות בגדה המערבית, כוחות הביטחון הפועלים עם המשטר הציוני הכובש פוגעים יותר ויותר באזרחים פלסטינים. נראה שההתמודדות עם עצרות סטודנטים, איומים על עיתונאים וכדומה הם אמצעים שננקטים כדי למשוך את תשומת לבם של הציונים - או לבקשתם - ולשלוט בנטיית העם להתנגדות" כך מדווחת סוכנות הידיעות האיראנית.

לטענת הכתב, הסיפור התחיל כאשר עצרת סטודנטים נערכה ביום שלישי באוניברסיטה הממלכתית אלנג'אח בשכם. "הלכנו לשם לסקר את העצרת", אמר סמיר ח'ורה. "התפקיד שלי הוא להיות עיתונאי ועלי החובה לספר את החדשות, המשברים והבעיות של החברה שלנו בתקשורת. הפעם הלכתי לאוניברסיטה, אך כוחות הביטחון המזוהים עם תנועת הפתח האמינו כי כינוס הסטודנטים אורגן על ידי זרמים איסלאמיסטיים, תוכנן והיווה איום על הרשות הפלסטינית. בכינוס הסטודנטים הזה התרחשה התנגשות עזה בין הסטודנטים לכוחות הביטחון של האוניברסיטה, מספר תלמידים פונו לבית החולים באמבולנס".

איראן עיתונאי איראני פלסטינים תקיפת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד