י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קים ג'ונג און שלח תרופות

צפון קוריאה מתמודדת עם התפרצות מחלה לא ידועה

צפון קוריאה דיווחה על התפרצות מגפת מעיים לא מזוהה, זאת בזמן שהיא מתמודדת עם מחסור במזון וקורונה. ההתפרצות הייתה באזור החקלאי המרכזי של המדינה. סוכנות הידיעות של צפון קוריאה לא דיווחה פרטים על המחלה, וגם לא צוין מספר האנשים שנפגעו

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

צפון קוריאה דיווחה על התפרצות של מגפת מעיים לא מזוהה ביום חמישי, בזמן שהמדינה כבר נאבקת להתמודד עם גל זיהומים של נגיף הקורונה ומחסור במזון. סוכנות הידיעות הממלכתית דיווחה שהמנהיג קים ג'ונג און שלח ביום רביעי תרופות לעיר הנמל האג'ו שבמערב המדינה, כדי לעזור לחולים הסובלים מ"מגפת אנטרינק חריפה". המונח 'אנטרינק' מתייחס למערכת העיכול. הסוכנות לא דיווחה פרטים על המחלה, וגם לא צוין מספר האנשים שנפגעו.

"קים הדגיש את הצורך להכיל את המגיפה במועד המוקדם ביותר האפשרי על ידי נקיטת אמצעי מסודר להסגר המקרים החשודים, כדי לבלום ביסודיות את התפשטותה, תוך אישור מקרים באמצעות בדיקה אפידמיולוגית ובדיקות מדעיות", כך מסרה סוכנות הידיעות של צפון קוריאה. המחלה התפרצה באזור החקלאי המרכזי של צפון קוריאה.

גורם רשמי במשרד האיחוד של צפון ודרום קוריאה אמר שהממשלה עוקבת אחר ההתפרצות, החשודה ככולרה או טיפוס. צפון קוריאה הכריזה על מצב חירום בחודש שעבר על רקע התפרצות נגיף הקורונה, האומה המבודדת מתמודדת עם מחסור בחיסונים ובציוד רפואי.

צפון קוריאה קורונה חסימת מעיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד