כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חטף קריזה

צפו: החתן הפסיד לכלה והיכה אותה תחת החופה

חתן שצולם מכה את אשתו החדשה בחתונתם באוזבקיסטן, קיבל 15 ימי מאסר בלבד כזוג 'מתפייס', לאחר שנכבדי העיר אמרו כי החתן מתחרט והוא מתנהג יפה לאשתו | הסרטון משך את תשומת לבה של בת הנשיא ולאחר מכן הוא הואשם, ב'חוליגניזם'

צפו: החתן הפסיד לכלה והיכה אותה תחת החופה
החתן מכה את הכלה צילום: צילום מסך

חתן היכה את אשתו הטריה בראשה, ביום חתונתם תחת החופה, לאחר שזעם כי הפסיד לה בתחרות ממתקים. האיש, ששמו לא פורסם, היכה את ארוסתו לאחר שניצחה במרוץ ממתקים מיוחד שאורגן על ידי אורחים בחתונתם שנחגגה בסורקנדאריו שבאוזבקיסטן ב-6 ביוני, כשהצילומים הפכו לוויראליים ברשתות. המעשה האלים משך את תשומת לבה של סיידה מירזייויבה, בתו של נשיא המדינה, שגינתה את האלימות, מה שגרם למשטרה לאתר את בני הזוג.

השוטרים אומרים כי האיש הואשם ב'חוליגניזם' וצפוי ל-15 ימי מאסר בלבד וקנס אם יימצא אשם. ועדה בבית המחוקקים האוזבקי מסרה כי הצעיר "התנצל בפני הכלה והביע חרטה על מעשיו" כך בדיון בשכונה בהשתתפות זקני הקהילה וקרובי בני הזוג. "באותו יום, החתן והכלה התפייסו ועכשיו גרים יחד", אמרו בוועדה.

בתו של נשיא אוזבקיסטן, התבטאה נגד האלימות ואמרה: "אסור לנו לשתוק על מקרים כאלה, אל לנו להעמיד פנים שהם חד-פעמיים, בגלל זה אנחנו צריכים חינוך שפותח אופקים והופך נשים לעצמאיות וחזקות".

צילומי החתונה הפכו לוויראליים ברשתות החברתיות במרכז אסיה, כאשר גולשים הגיבו בכעס; "זה כל כך עצוב", כתב אחד בטוויטר, "אני מקווה שהיא תמצא אומץ להאשים אותו ולהשאיר אותו אחראי על מעשיו". אחר כתב: "זה נורא עד כמה זה נורמלי. אני מקווה שהיא תתרחק ממנו, מוקדם יותר טוב מאשר במאוחר".

חתן וכלה אוזבקיסטן אלימות כלפי נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד