י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אפליקציה ישראלית: לצלם תמונות מבלי לגעת בסלולרי

איזו אפליקציה תאפשר לכם לצלם את עצמכם - באמצעות הוראה קולית? • הכירו את Flashi - אפליקציה ישראלית שהפכה ללהיט • וכיצד מקליטים פקודות?

  • כ"ב אב התשע"ג
אפליקציה ישראלית: לצלם תמונות מבלי לגעת בסלולרי
אפליקציה

אחת הבעיות המרכזיות באפליקציות הצילום בסמארטפון היא שלא ניתן לצלם את עצמכם בצורה טובה. אמנם ישנם מספר פתרונות, כגון טיימר או אפליקציית CamMe, אך הם לא מרגישים מספיק טבעיים ואינסטינקטיביים לשימוש. מבחינה הגיונית, הפתרון המושלם הוא להניח את הסמארטפון מולכם ופשוט להגיד לו לצלם, וכעת מגיעה אפליקציה חדשה שעושה בדיוק את זה.

הכירו את Flashi לאייפון - אפליקציה פשוטה לתפעול, שעל מנת להשתמש בה כל מה שתצטרכו לעשות זה לשנן מספר פקודות קוליות, וזהו. כשפותחים את האפליקציה מוצגת תמונה של מצלמה ולחיצה עליה תפתח את יישום המצלמה. במבט ראשון, היא נראית כמו כל אפליקציית צילום אחרת, אך ההבדל המרכזי שלה הוא שבמקום כפתור הצילום הרגיל, ישנו כפתור שמדליק את פונקציית הפקודות הקוליות.:

לאחר שלחצתם על הכפתור, תוכלו להתחיל להשתמש בפקודות הקוליות. חשוב לציין שהאפליקציה עובדת רק באנגלית, כלומר כל הפקודות הינן באנגלית. פקודת הצילום המרכזית היא "Snap Shot", וברגע שתאמרו אותה, האייפון יצלם תמונה לאחר כמה רגעים. ניתן גם לקבוע טיימר ל-5 או 10 שניות על ידי הפקודה "Set Timer to" (מוסיפים את המילה באנגלית Five או Ten ולאחר מכן את פקודת ה-Snap Shot). בכדי לבטל את הטיימר, פשוט אומרים "Reset Timer".



בכדי להוסיף אור על ידי הפקודה "Light on" (ו-"Light off" בשביל לכבות אותו), או אור מהבהב על ידי הפקודה "Strobe on" (ו-"Strobe off" בשביל לכבות אותו). ניתן גם לבחור לעמעם או להבהיר את האור על ידי הפקודות "Dim Light" או "Brighten Light".

בנוסף, ניתן להוסיף פלאש לכל תמונה על ידי פקודת "Flash On" ( פקודת "Flash Off" מבטלת את הפלאש, ופקודת "Flash Auto" מפעילה אותו אוטומטית במקרה הצורך).

הפקודות בדרך כלל נקלטות, אך לפעמים צריך לומר אותן מספר פעמים בכדי שהאפליקציה תגיב אליהן בהתאם. באופן כללי, מדובר באפליקציה די פשוטה שככל הנראה לא תחליף את אפליקציית הצילום המועדפת עליכם. עם זאת, במצבים בהם אתם נמצאים באמצע טיול או חופשה ואתם רוצים לצלם את עצמכם, זה עשוי להוות את הפתרון המושלם.

מחיר: 0.99 דולר, למשתמשי אייפון מגרסה 6.0 ומעלה (להורדה מאפסטור).
אפליקציה ישראלית סלולר צילום קולי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד