י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איטליה: אוטובוס נוסעים נפל לתהום • 36 נהרגו

אוטובוס נוסעים נפל לתהום מגשר בגובה של כ-15 מטרים בדרום איטליה • כ-36נהרגו, 11 בני אדם נפצעו • "אנו פועלים לחילוץ הנפגעים. זו המטרה העיקרית שלנו"

גופות חלק ההרוגים בתאונה: צילום AFP
גופות חלק ההרוגים בתאונה: צילום AFP

לפחות 36 בני אדם נהרגו הלילה (ב') כאשר אוטובוס נוסעים נפל לתהום מגשר בגובה של כ-15 מטרים בדרום איטליה, ליד העיר אבלינו - כך דיווחה רשת "סקיי ניוז" הבריטית, מפי סוכנות הידיעות האיטלקית ANSA.

11 בני אדם עם פגיעות בדרגות חומרה שונות, חולצו בחיים מן האוטובוס ונלקחו לטיפול בבית החולים. יותר מ-40 בני אדם שהו באוטובוס בעת התאונה.

צלם הסוכנות ANSA דיווח כי הבחין במקום התאונה ב-30 גופות, אך דובר המשטרה המקומית הודיע כי לא ניתן לאמת זאת. "אנו פועלים עדיין לחילוץ הנפגעים מהאוטובוס, זו המטרה העיקרית שלנו כעת".

מדובר באוטובוס של עולי רגל (צליינים), בהם ילדים, ששבו מעיר הנמל נאפולי.



דובר שירותי כיבוי האש באבלינו אמר כי מכבי האש, שמשתתפים בפעולות החילוץ, הוציאו ארבעה ילדים מכלי הרכב, כשהם בחיים. לדבריו, כמה כלי רכב נוספים היו מעורבים בתאונת הדרכים הקטלנית, שלפי שעה נסיבותיה לא ברורות.

מעדויות של אנשי חילוץ במקום עולה כי נהג האוטובוס התנגש מסיבה לא ברורה בכמה כלי רכב שנסעו לידו, פגע במעקה הבטיחות שבכביש והידרדר לתהום. כמה מהנוסעים הועפו מהאוטובוס כאשר הוא הידרדר לתהום.

עדי ראייה טענו כי הבחינו בכך שנהג האוטובוס התקשה לבלום וכי ייתכן שאיבד בשל כך את השליטה על כלי הרכב. ככל הנראה הנהג נהרג גם כן בתאונה.
איטליה אוטובוס נפל לתהום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד