כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מסתורין בטהרן

מוות נוסף באיראן: קצין חיל האוויר מת בפתאומיות

‏קצין בחיל האוויר והטילים של משמרות המהפכה האיראנים, והאב פראמרזיאן, מצא את מותו השבוע, כך לפי מודעת אבל שמופצת ברשתות החברתיות האיראניות. האיש היה ביחידת החלל והתעופה של איראן, היחידה שמפתחת טילים עבור חיזבאללה. באיראן לא דווח כיצד הוא מת

מוות נוסף באיראן: קצין חיל האוויר מת בפתאומיות
מודעת אבל על מותו של והאב פראמרזיאן צילום: רשתות חברתיות

שוב מוות מסתורי באיראן: והאב פראמרזיאן, קצין חיל האוויר ששירת ביחידת החלל והתעופה של איראן, מת בפתאומיות, באיראן לא פורסם כיצד הוא מת, על פי דיווחים בתקשורת של האופוזיציה באיראן, האיש מת מירי, הפעם בניגוד למקרי המוות הקודמים באיראן של בכירים במשמרות המהפכה, לא השתמשו במילה שהיד, אולי כדי לא לעורר ספקולציות.


מודעת האבל על מותו של והאב פראמרזיאן שהופצה ברשתות החברתיות באיראן

בשבועות האחרונים חוסלו בכירים במשמרות המהפכה. כולל פיצוצים מוזרים בכל מיני מקומות שמשויכים למשמרות המהפכה, כולל כמה מקרי מוות מסתוריים שהמשטר לא פרסם פרטים לגביהם.

גולשים רבים ברשתות החברתיות בעולם ציינו את הקלות בה סוכנים זרים מחסלים בכירים במשמרות המהפכה לאור יום, וחלקם מוצאים את מותם בדרכים עלומות, במקום שיחסית אמור להיות מאובטח, פרשנים בכירים ציינו כי: "התעוזה של המחסלים מוציאה את האיראנים מדעתם, הם עוד לא התאוששו מהחיסול של מוחסן פרחיזאדה המדען הראשי שלהם ב-2020, כשהפעם זה קורה שוב, בלב טהרן".

איראן משמרות המהפכה חיסול ממוקד חיסול באיראן מוות מסתורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד