ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אימה בטורקיה

איראן הורתה לרצוח ישראלים בכל מחיר; מאות עדיין מצפצפים

אנשי ביטחון טורקים וישראלים ניהלו בסופ"ש מרדף לסיכול המזימה האיראנית לביצוע פיגועי רצח וחטיפה של אזרחים ישראלים. בכירים בישראל הזהירו כי מרוב נואשות האיראנים הורידו הנחיות לחוליות שלהם בטורקיה לרצוח ישראלים בכל מחיר | גנץ: "נערכים להגיב בעוצמה בכל מקום"

איראן הורתה לרצוח ישראלים בכל מחיר; מאות עדיין מצפצפים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חוליות איראניות מנסות לצוד תיירים ישראלים, ואנשי ביטחון טורקים וישראלים עובדים מסביב לשעון לסיכול המזימה, בכיר ישראלי אמר כי "האיראנים בטירוף מערכות ובלחץ נוראי. הם רוצים לראות דם ישראלי ולכן מי שנמצא באיסטנבול שם את נפשו בכפו". כך מדווח איתמר אייכנר באתר Ynet.

על פי הדיווח בסוף השבוע בוצעו פעולות לא שגרתיות ברחובות איסטנבול כדי לסכל את הפיגועים האלה, ומתנהל מצוד אחר החוליות האיראניות שיצאו לרצוח ישראלים, בכיר ישראלי אמר ל-Ynet כי מבחינת האיראנים כל אזרח שמחזיק בדרכון ישראלי הוא יעד לרצח או חטיפה, כולל ערבים ישראלים. האיומים מצד איראן נגד ישראלים מגיעים לאחר שמספר מקרי מוות מסתוריים של בכירים במשמרות המהפכה אירעו באיראן בשבועות האחרונים. כולם מיוחסים לישראל, האיראנים מנסים לנקום בכל הכוח.

במערכת הביטחון אומרים כי באיסטנבול כ-2,000 אזרחים ישראלים, פחות מחצי ממה שהיה לפני כמה ימים, שלא שעו לאזהרות לא להגיע לאיסטנבול ולמי שכבר שם - לצאת ממנה מיד. מאז החרפת האזהרה אתמול מרגישים במערכת הביטחון שינוי לטובה, ואמרו כי אלו שבאיסטנבול פועלים לפי ההנחיות ולוקחים את האיום ברצינות: "אנחנו רואים שינוי דרמטי. ישראלים נשארים בחדרים, לא עוברים ממועדון למועדון ולא יושבים עד 2 לפנות בוקר בברים ובמועדונים. אמנם לא היינו רוצים בכלל שייצאו מהארץ, אבל זה שינוי רציני, וזה לזכותם של הישראלים. בכל מקרה האיום עוד קיים במלוא החומרה".

שר הביטחון בני גנץ מצטרף  ללחץ על הישראלים שלא מתרגשים ואומר הערב: "אני קורא לכלל הישראלים הנמצאים בטורקיה להישמע להנחיות גורמי הביטחון. ישראל פועלת לסיכול הניסיונות האיראנים לבצע פיגוע, ונערכת להגיב בעוצמה מול כל פגיעה באזרחי ישראל - בכל מקום".

איסטנבול טורקיה איראן משמרות המהפכה ישראלים בחול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד