כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התושבים זועמים

תיעוד: תקיפת עמדת חמאס מול נתיב העשרה - ששוקמה תוך שעות

בתגובה לירי הרקטה לעבר אשקלון, צה"ל תקף מספר מטרות של חמאס, בין היתר את עמדת הארגון שהוקמה מול היישוב נתיב העשרה והטרידה רבות את התושבים | צה"ל פרסם את תיעוד התקיפה - אך בהמשך היום נצפו פעילי חמאס כשהם משקמים את העמדה שנפגעה

תיעוד: תקיפת עמדת חמאס מול נתיב העשרה - ששוקמה תוך שעות
העמדה מותקפת צילום: דו"צ

במהלך תקיפת צה"ל הבוקר (שבת) ברצועה, בתגובה לירי הרקטה לעבר העיר אשקלון, פגע צה"ל בעמדת ארגון חמאס שהוקמה מול היישוב נתיב העשרה והטרידה רבות את התושבים.

צה"ל פרסם את תיעוד התקיפה - אך בהמשך היום נצפו פעילי חמאס כשהם משקמים את העמדה שנפגעה. התושבים הביעו זעם רב על כך שהעמדה לא הושמדה לחלוטין. לפי הערכות, בצה"ל צפויים לתקוף אותה פעם נוספת כבר בהזדמנות הקרובה.

צה"ל מסר הבוקר  כי בתגובה לירי רקטה שיורטה במרחב אשקלון, הותקפו סדנאות לייצור אמצעי לחימה במוצב צבאי של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, נתקפו שלוש עמדות צבאיות של החמאס ברצועה.

"ארגון הטרור חמאס הוא האחראי למתרחש בשטח רצועת עזה", מסר דובר צה"ל.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, קרא לממשלה לפעול באופן תקיף ובלתי מתפשר להסרת האיום המופנה ליישוב נתיב העשרה: "לא ייתכן שתושבי נתיב העשרה יחיו למעלה מחצי שנה כברווזים במטווח, בחשש יומיומי, כאשר עמדת תצפית של ארגון הטרור החמאס צופה לעברם. השארת העמדה מלמדת על חולשה ורפיסות ומאיימת על הביטחון ותחושת הביטחון של תושבי עוטף עזה ומדינת ישראל. אנו דורשים ממשלת ישראל לפעול באופן תקיף ומיידי - עמדת החמאס מהווה איום מיידי ועל כן יש להשמיד אותה ללא דיחוי נוסף".

חמאס נתיב העשרה תקיפה בעזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד