י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ואיזה ציון מקבלים השרים

סקר: רוב הציבור לא מרוצה מתפקוד הממשלה

סקר חדש שפורסם בערב שבת מלמד על שביעות רצון האזרחים מבעלי התפקידים בממשלה הנוכחית: 63% לא מרוצים מתפקוד הממשלה | 26% רוצים ממשלה בראשות נתניהו בכנסת הנוכחית, 26% רוצים בחירות 

סקר: רוב הציבור לא מרוצה מתפקוד הממשלה
ראה"מ נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לכבוד חגיגות יום הולדת שנה לממשלת ישראל, ערכו במערכת 'אופירה וברקו' - תכנית שבועית המשודרת ב'חדשות 12', סקר מיוחד ובו נשאלו אזרחי המדינה, מה הם חושבים על הממשלה וגם על העתיד שלה. את הסקר ערך מנו גבע ממכון מדגם בשיתוף "אייפנל".

השאלה הראשונה שנשאל הציבור היא: האם אתה מרוצה או לא מרוצה מתפקוד הממשלה בתום השנה לכהונתה? 63% השיבו כי הם אינם מרוצים, 33% השיבו כי הם מרוצים ו4% השיבו שהם לא יודעים.

השאלה השניה עסקה במצב התיאורטי העדיף על הציבור: מבין האפשרויות הבאות, מה אתה מעדיף שיקרה? 37% שהממשלה הנוכחית תמשיך לכהן. 26% שתקום ממשלה בכנסת הקיימת בראשות נתניהו, 26% שיתקיימו בחירות ו 11% לא יודעים.

השאלה האחרונה שהופנתה לציבור הינה בנוגע לתפקוד חברי הממשלה: איזה ציון אתה נותן לתפקודם של ראשי המפלגות בקואליציה? שר הביטחון בני גנץ, יו"ר כחול לבן – מקבל את הציון הגבוה ביותר עם 50% שענו סה"כ טוב ו- 41% סה"כ גרוע. שר החוץ יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד אחריו ברשימה עם 38% שענו סה"כ טוב ו- 54% סה"כ גרוע.

ראש הממשלה נפתלי בנט, יו"ר ימינה עם 36% שענו סה"כ טוב ו-60% סה"כ גרוע ושר הבריאות ניצן הורביץ, יו"ר מרצ עם 34% שענו סה"כ טוב ו-55% סה"כ גרוע.

בהמשך ניצב שר המשפטים גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה עם 31% שענו סה"כ טוב ו- 53% סה"כ גרוע. שרת התחבורה, מרב מיכאלי יו"ר העבודה עם 29% שענו סה"כ טוב ו- 62% סה"כ גרוע, שר האוצר אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו עם 29% שענו סה"כ טוב ו- 65% סה"כ גרוע ובסוף מנסור עבאס, יו"ר רע"ם עם 25% שענו סה"כ טוב ו- 62% סה"כ גרוע.

סקר דעת קהל סקר שביעות רצון שרי ממשלה בחירות אופירה וברקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד