י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חילק מדליות

זלנסקי ביקר במיקולאייב: "אוקראינה בהחלט תנצח"

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי חילק מדליות לחיילים אוקראינים בעיר הדרומית מיקולאייב, זאת בזמן שהמלחמה עם רוסיה נמשכת במזרח. "הגברים האמיצים שלנו. כל אחד מהם עובד בצורה מושלמת, בהחלט נחזיק מעמד, בהחלט ננצח" אמר הנשיא

זלנסקי ביקר במיקולאייב: "אוקראינה בהחלט תנצח"
הנשיא מחלק מדליות צילום: משרד נשיא אוקראינה

נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, אמר כי "אוקראינה בהחלט תנצח" במהלך ביקור בעיר מיקולאייב שבדרום המדינה, בעוד הלחימה הבלתי פוסקת במזרח המדינה נמשכת. הנשיא חילק מדליות והצטלם לצילומי סלפי עם חיילים במה שנראה כמקלט תת קרקעי, כך לפי סרטון שפורסם בחשבון הטלגרם הרשמי שלו.

"הגברים האמיצים שלנו. כל אחד מהם עובד בצורה מושלמת, בהחלט נחזיק מעמד, בהחלט ננצח" אמר. כוחות רוסים הגיעו לפאתי מיקולאייב בתחילת מרץ, אך אז נדחקו בחזרה לקצוות המזרחיים והדרומיים של האזור, שם נמשכת הלחימה העזה.

"הנשיא בדק את הבניין של ממשל המדינה האזורי מיקולאייב שנהרס כתוצאה מפגיעת טילים של כוחות רוסים", נמסר מלשכתו של זלנסקי. טיל רוסי עשה חור בבניין בסוף מרץ, והרג 37 בני אדם.

אוקראינה לא הצליחה עדיין לשחרר את העיר חרסון, אחת מערי הים השחור החשובות ביותר באוקראינה, שנמצאת פחות מ-100 קילומטרים ממיקולאייב. בשבת בבוקר דיווחו כלי תקשורת אוקראינים כי פיצוץ מכונית בחרסון פצע את מנהל הכלא, במה שנראה כמתקפה שבוצעה על ידי פרטיזנים אוקראינים שפעלו בשטח הרוסי הכבוש.

ביום שבת, ראש צוות המשא ומתן של אוקראינה, דיוויד ארחמיה, אמר שהשיחות עם רוסיה עשויות להתחדש בסוף אוגוסט לאחר שקייב תבצע "סדרה של פעולות התקפי נגד". בהתייחסו להצהרותיו של ארחמיה, דמיטרי מדבדב, יו"ר מועצת הביטחון של רוסיה ונשיא לשעבר, כתב בעמוד הטלגרם שלו כי עד אוגוסט "השאלה תהיה אם יהיה לנו עם מי לדבר". מדבדב תוקף בחודש האחרון את אוקראינה עם איומים בלתי פוסקים.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי מדליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד