כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הרבה דברים אנחנו לא יודעים"

נשיא ארה"ב לשעבר שלח סוכנים לחפש חייזרים; נאס"א בודקת

הנשיא לשעבר ביל קלינטון הודה ששלח סוכנים פדרליים כדי לברר אם חייזרים מסתתרים בנבדה. הנשיא לשעבר סיפר שהוא שלח את היועץ לביטחון לאומי שלו באותה העת, סנדי בורגר המנוח, לבסיס חיל האוויר המסתורי | וגם: מה המסקנה אליה הגיע

נשיא ארה"ב לשעבר שלח סוכנים לחפש חייזרים; נאס"א בודקת
ביל קלינטון בראיון צילום: צילום מסך

הנשיא לשעבר ביל קלינטון הודה בראיון חדש ששלח סוכנים פדרליים כדי לברר אם חייזרים מסתתרים במה שנקרא אזור 51 של נבדה. קלינטון הופיע בסוף השבוע בתוכניתו של ג'יימס קורדן ברשת CBS, ואמר כי בהיותו נשיא הוא "עשה כל ניסיון לברר הכל", ואפילו "שלח אנשים לאזור 51 להיות בטוח שאין שם חייזרים".

הנשיא לשעבר אמר שהוא שלח את היועץ לביטחון לאומי שלו באותה עת, סנדי בורגר המנוח, לבסיס חיל האוויר המסתורי של נבאדה, שמורשת הסודיות שלו הולידה תיאוריות קונספירציה על חייזרים שהפכו את האתר למרכז פולקלור העב"מים האמריקאי.

"אמרתי שאנחנו צריכים לגלות איך אנחנו הולכים להתמודד עם זה, כי זה המקום שבו אנחנו עושים הרבה מחקרים סודיים במונחים של טכנולוגיה, כמו איך אנחנו מטיסים מטוסים שלא נקלטים במכ"ם וכל זה", אמר קלינטון. "אז בגלל זה הם כל כך סודיים, אבל אין חייזרים שאני מכיר", הוא הוסיף.

ביל קלינטון, היום בן 75, אמר ששאלת החיים מעבר לכדור הארץ צריכה לעורר אותנו לטפל בכדור הארץ. "יש הרבה תעלומות בחוץ וזו הסיבה שאני חושב שאנחנו צריכים לטפל בכוכב הזה. אני חושב שאנחנו צריכים להיאחז בזה אם אנחנו יכולים", אמר. "אבל אני גם חושב שזה צריך להשאיר אותנו צנועים. יש הרבה דברים שאנחנו לא יודעים". בשבוע שעבר הודיעה נאס"א שהיא מזמינה צוות של מדענים לחקור "תופעות אוויריות לא מזוהות" הידועות בכינוי עב"מים, למען ביטחון המולדת.

ביל קלינטון מדינת נבאדה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד