כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אברך נדקר - וקיבל סיוע כלכלי מהסוכנות היהודית

משה מנחם לימואי, תושב ירושלים בן 33, נשוי ואב לארבעה, נפצע לפני ימים אחדים בפיגוע דקירה בשער שכם • הסוכנות היהודית תעניק לו ולמשפחתו סיוע כלכלי

אילוסטרציה
אילוסטרציה

הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית מעניקה היום (ב) סיוע חירום בסך 4000 ש"ח לתושב העיר ירושלים שנפגע לפני ימים אחדים בפיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים. "הסיוע הוא ביטוי לסולידריות שבין יהדות התפוצות לבין נפגעי הטרור בישראל, כפי שנוהגת יהדות העולם לאורך כל ההיסטוריה של מדינת ישראל", אמר יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי.

האירוע התרחש במוצאי תשעה באב בעיר העתיקה בירושלים. משה מנחם לימואי, תושב העיר בן 33, שב מתפילות על יד הכותל המערבי. לא רחוק משער שכם התנפל עליו מחבל, דקר אותו מספר פעמים והסתלק מהמקום. הצעיר, שספג פגיעות בפלג גופו העליון, פונה לבית החולים ונותח וכיום הוא נמצא בתהליך של שיקום פיזי.

עוד בנושא:
פיגוע דקירה בעיר העתיקה: אברך נפצע קל עד בינוני

משה הוא נשוי ואב לארבעה ילדים קטנים. בסוכנות היהודית מקווים כי הסיוע של הקרן לנפגעי טרור יעזור להורים להעניק לילדיהם פעילויות העשרה וכייף במהלך חופשת הקיץ כמו ליתר ילדי ישראל.

הקרן לנפגעי טרור - מיסודה של הסוכנות היהודית, פועלת מתרומות של פדרציות יהודיות, קרנות ותורמים מרחבי העולם, והיא נועדה לסייע בצרכים משלימים לנפגעי פעולות איבה ובני משפחותיהם. מאז הקמתה סייעה הקרן לאלפי משפחות בישראל בהיקף של עשרות מיליוני ש"ח. במקביל מפעילה הסוכנות היהודית קרן חירום אשר מעמידה סיוע כלכלי מיידי בסמוך לאירוע, כדי לסייע להתארגנות ראשונית ודחופה. הקרן לנפגעי טרור פועלת בשיתוף עם משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי.
פצוע טרור סיוע עזרה כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד