י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתעלם מהטענות

בן גביר עונה לראש"ל: מכבד ואוהב את הרב

הראשון לציון הגר"י יוסף תקף אמש בשיעורו השבועי ב'יזדים', במילים חריפות את חבר הכנסת הדתי וטען כי הוא: "מתסיס את הרוחות, צריך להתרחק ממנו" | הבוקר, מגיב הח"כ הימני לדברים

בן גביר עונה לראש"ל: מכבד ואוהב את הרב
איתמר בן גביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר המתקפה אמש בשיעור השבועי בו תקף הראש"ל הגר"י יוסף את חבר הכנסת איתמר בן גביר על כך שעולה להר הבית בניגוד לרוב פוסקי ההלכה, בן גביר משיב לרב.

בשיעור השבועי אמר הראש"ל הגר"י יוסף, "הוא נכנס להר הבית בריש גלי. זה חילול השם. לצאת נגד כל גדולי ישראל האמיתיים, יגיד 'יש לי גם כן רב' - תחשוב רגע, יאהבל, הרב שלך הוא כמו כל גדולי ישראל הרבנים האלו? זה כל גדולי ישראל, זה עשרות-עשרות רבנים".

במענה ל'בחדרי חרדים' מסר הבוקר חבר הכנסת איתמר בן גביר "אני מכבד את גאון הרב יצחק יוסף שליט"א ואוהב אותו", תוך שהוא לא עונה לגופם של דברים אותם הטיח הרב בח"כ, בטענה שפוגע ברוב הרבנים האוסרים לעלות להר הבית.

נציין כי בחודשים האחרונים נראית זרימה של צעירים חרדים בכלל, ובהם גם מצביעי ש"ס שנסחפים אחרי מפלגת הציונות הדתית בגלל חברותו של ח״כ בן גביר במפלגה, בסקרים נראה שש"ס מאבדת מנדטים ואילו הציונות הדתית עולה בכמה מנדטים.

בנוסף, רק לפני כמה ימים הגיע חבר הכנסת איתמר בן גביר לאותו בית כנסת בו תקף אותו אמש הראש״ל, והתקבל בחמימות על ידי הרב מאיר אליהו שאמר לו "אל תירא מהם, תהיה חזק, ה' איתך ולא יבוש מפני המלעיגים" וקרא לתלמידיו להצביע לבן גביר באם יגיעו הבחירות.

איתמר בן גביר הרב יצחק יוסף הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד