י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

הגרב"מ אזרחי והגר"מ שטרנבוך הניחו אבן פינה למרכז הרפואי 'חיים לילד'

יו"ר ארגון 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר, שהתקבל בבתיהם של גדולי ישראל שליט"א, זכה לקבל את ברכתם להקמת המיזם החשוב • ר"י עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי אמר ליו"ר הארגון הרב סקלר כי הוא נרגש להיות שותף לפרויקט החשוב וכי סגולות המרפא בים המלח ידועות וכי הוא עצמו רצה לנסוע לשם, אך עד היום לא היה מקום ראוי ליהודי חרדי • הגר"מ שטרנבוך, בירך את ראשי הארגון ואת המתנדבים שיצליחו במלאכתם ובשליחות שנטלו על עצמם להקים מקום ראוי עבור הציבור החרדי שיביא רפואה ומזור לחולים

הגרב"מ אזרחי והגר"מ שטרנבוך הניחו אבן פינה למרכז הרפואי 'חיים לילד'
אצל הגרמ"ב אזרחי צילום: יח"צ

נמשכים המעמדות המרגשים של הנחת אבן הפינה ע"י גדולי ישראל שליט"א למלונית 'רגעים קסומים' שע"י ארגון 'חיים לילד'.

לאחר שבחודש שעבר הניחו את אבן הפינה מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין וכ"ק האדמו"ר מבעלזא, בימים האחרונים התקיים מעמד מרגש של הנחת אבן הפינה ע"י ראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגרב"מ אזרחי שליט"א והגאב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א, למרכז הרפואי 'רגעים קסומים' שע"י ארגון חיים לילד.

יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר, שהתקבל בבתי גדולי ישראל שליט"א, ציין כי גדולי ישראל שמחו על האפשרות לקחת חלק בהנחת אבן הפינה להקמת המיזם החשוב שבכוחו להביא מזור ומרפא למשפחות רבות שאחד או יותר מבני המשפחה חולי בסיסטיק פיברוזיס ובמחלות ריאה אחרות, המרכז הרפואי שיוקם אי"ה, הוא המענה היחיד להתרפאות למרגלות ים המלח בצורה כשרה וצנועה ונותנת מענה הולם לאיכות חייהם של החולים ובני משפחותיהם.

אצל הגר"מ שטרנבוך • יח"צ

גדולי ישראל הקדישו זמן רב מזמנם היקר והמדוד, ואף עיינו בהרחבה בחוברת מיוחדת שיצאה לקראת המעמד. הם אף שאלו וחקרו בנושא והתפעלו מהמיזם המבורך, ראשון מסוגו עבור הציבור החרדי.

הרב סקלר סקר בפני גדולי ישראל את כל פעילות העמותה לאורך עשרים שנות קיומה לטובת החולים ובני משפחותיהם, וכן את המחנה הרפואי השנתי במשך שלושה שבועות המתקיים מידי שנה בהרי האלפים, וכעת הביא בפניהם את הבשורה החדשה עם הקמת המיזם החדש המרכז הרפואי רגעים קסומים בהשקעה אדירה לאחר שנים ארוכות של מאמצים, זכה הארגון לרגע המיוחל של הנחת אבן הפינה.

לאחר שהניח את אבן הפינה, אמר ר"י עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי ליו"ר הארגון הרב סקלר כי הוא נרגש להיות שותף לפרויקט החשוב שהארגון מקדם, וכי ידוע הדבר שים המלח סגולות המרפא שבו ידועות מקדמת דנא וכי הוא עצמו רצה לנסוע לשם, אך עד היום לא היה מקום ראוי שבו יהודי שומר תורה ומצוות יכול לשהות בו ללא כל חשש. הגרב"מ שליט"א איחל שיזכו לבנות את המקום במהירות ובקלות.

גם במעונו של פוסק הדור ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך, זכה הרב סקלר לשבחים על פעילותו לטובת החולים ובני משפחותיהם. הגר"מ שליט"א בירך את ראשי הארגון ואת המתנדבים שיצליחו במלאכתם ובשליחות שנטלו על עצמם להקים מקום ראוי עבור הציבור החרדי שיביא רפואה ומזור לחולים.

 

חיים לילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד