י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
נפצע במלחמת לבנון

הפעיל הערבי זכה בתביעת דיבה נגד ישראלית אנטי ציונית

יוסף חדאד, פעיל חברתי ערבי ישראלי שפועל לדו קיום בן יהודים לערבים ושירת בגולני ונפצע במלחמת לבנון השנייה, זכה בתביעת דיבה נגד ישראלית לשעבר המתגוררת באירלנד שהכפישה אותו. היא תשלם 2000 יורו לפעיל הערבי ישראלי

הפעיל הערבי זכה בתביעת דיבה נגד ישראלית אנטי ציונית
יוסף חדאד צילום: באדיבות המצלם

יוסף חדאד פעיל חברתי ערבי ישראלי שפועל לדו קיום, מתמודד עם התקפות מילוליות רבות במקומות בעולם בהם הוא מופיע כדי לקדם דו קיום, הוא מותקף באופן קבוע על ידי פעילי BDS אנטישמיים, ולפעמים גם מותקף על ידי ישראלים לשעבר שירדו מהארץ. היום (ראשון) פרסם יוסף כי זכה בתביעה נגד אחד מהם.

יוסף חדאד כתב: "זכיתי בתביעה נגד פעילה אנטי ישראלית, בפברואר האחרון הגעתי לאירלנד לסבב הסברה וגם נאמתי שם בפרלמנט. לפני ההגעה שלי הייתה מחאה גדולה שם וניסיון למנוע זאת. אחת מאלו שניסו לפעול נגדי היא רונית לנטין, ישראלית שחיה באירלנד ומגדירה עצמה כאנטי ציונית".

חדאד סיפר כי "בשורה של ציוצים היא הכפישה אותי וסילפה את האמת נגדי ולמעשה הציגה אותי ואת כל הערבים שמזדהים עם המדינה ופועלים למענה כמשת"פים. לאחר שניהלתי מולה הליך משפטי באירלנד היא נאלצה לפרסם מכתב התנצלות וגם להעביר 2,500 יורו לעמותה שלי".

יוסף מציין כי "אני מקווה שהיא תשמח לדעת שאת כל הכסף הזה שלה אנחנו מעבירים לטובת ערב מפנק ליחידת הסיור הבדואי, לוחמים ערבים שמשרתים את מדינת ישראל ומגנים על כל אזרחיה בגאווה. נמשיך להילחם בגאווה למען האמת".

בשבוע שעבר הגיע יוסף למטה האו"ם בניו יורק להפגין נגד הדיון הצבוע על ה"אפרטהייד הישראלי" שהתקיים שם. הוא כתב בחשבון הטלגרם שלו.

יוסף חדאד מול בנין האו"ם

"בזמן שבאו"ם מתקיים דיון שקרי וחד צדדי נוסף שטוען שישראל היא מדינת אפרטהייד - אני כאן בחוץ מפגין נגד השקרים והצביעות ומספר את האמת כערבי ישראלי שלא חי תחת משטר אפרטהייד אלא במדינה דמוקרטית".

יוסף חדאד מנצרת היה לוחם בגולני ונפצע במלחמת לבנון השנייה מטיל קורנט שנורה לעברו על ידי החיזבאללה, יוסף מכהן כיו"ר עמותת "כל ישראל ערבים זה לזה".

יוסף חדאד אנטישמיות אירלנד או"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד