י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בשקט בשקט 9 חברות ועסקים שחשוב להכיר

עסקים וחברות מעניינות שליקטנו עבורכם במרחב העסקי העוסקות בתחומים שונים ומגוונים.כל חברה מיוחדת בתחום שלה ושווה סיקור ובדיקה, במידה וזה בדיוק מה שחיפשתם

בשקט בשקט 9 חברות ועסקים שחשוב להכיר
קידום עסקים ואתרים צילום: פיקסביי

 

(לוגו באדיבות:ארבל מטבחים)
ארבל מטבחים-
ארבל מטבחים מייצר כבר מעל ל3 דורות מטבחים וריהוט משלים כיום יש מגוון רחב של עיצובי מטבחים וטכנולוגיות והסגנונות העיקריים הם מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, מטבחים פרובנס.


מטבחים כפריים-

ניתן לזהות את עיצוב המטבח הכפרי בדרך כלל באמצעות החריטות בחזיתות המטבח, קרניז, קלפות דקורטיביות, ידיות חיצוניות בעיצוב עתיק.

המטבחים הכפריים מיוצרים בצבע בתנור או בפולימר ניתן גם לעצב מטבח כפרי עם פורמייקה וידיות חיצוניות אך בחיפוי פורמייקה לא ניתן לבצע חריטות בחזיתות.
הגוונים הבולטים למטבחים כפריים הינם לבן, שמנת ואפור כאשר בשנים האחרונות יש שימוש גובר גם בצבע הכחול.

מטבחים מודרניים-
המטבחים המודרנים הינם מטבחים בעיצוב עכשווי בהתאם לטרנדים העדכניים בשוק כך שהעיצוב שלהם תמיד מתעדכן ומשתנה בהתאם לתקופה בשונה מהמטבחים הכפריים שהעיצוב שלהם הוא על זמני.
כיום המטבח המודרני מגיע בגימור מט או מבריק כאשר הגוונים הבולטים הינם אפור,לבן וסהרה.
הטרנד העדכני שנכנס בשנים האחרונות הינם מטבחים שחורים שלרוב משולבים עם עץ אלון או עץ אגוז.

מטבחים פרובנס -

מטבחי הפרובנס הינם מטבחים כפריים בסגנון אנגלי וצרפתי עתיק.
מה שמייחד את מטבחי הפרובנס ומבדיל אותם משאר המטבחים הכפריים זה השימוש באמצעים דקורטיבים כגון קשתות, ארובות, רגליים, סרגלים וקרניזים מיוחדים.

מטבחי פרובנס מיוצרים רק מצבע בתנור שכן את הפריטים הדקורטיבים ניתן לעשות רק בגימור הנ"ל.

לעוד פרטים על מטבחי ארבל אנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלהם וואו באום התצוגה הממוקם רוטשילד 89, פתח תקווה.

(לוגו באדיבות: דוקטור קליניקס)

התשובה הטכנולוגית לניהול קליניקות - דוקטור קליניקס – קיימת חברה המספקת משנת 1986 תוכנה מתקדמת לניהול קליניקות, לכל סוגי נותני השירות ממטפל מתחיל עד לקליניקות גדולות ומרכזים רפואיים בפריסה ארצית. דוקטור קליניקס מספקת תוכנה מודולרית בענן, מתקדמת מאוד ומובילה בתחום הטכנולוגי. Doctor Clinix תוכנה שמספקת מענה מושלם לצוות המנהלים והעובדים בכל ההיבטים הנוגעים לניהול עסק בריא וצומח. גם למטפלים מתחילים התוכנה מותאמת כדי לבסס את הלקוחות הקיימים ולהתפתח על ידי החיסכון הניכר בניהול אדמיניסטרציה וניהול פיננסי. המערכת מספקת מענה הוליסטי לניהול הקליניקה – ע"י שילוב מותאם של כלים לניהול מטופלים (EHR) וניהול קליניקה (CRM ו-ERP) - כל זאת במערכת אחת שהמנהל והעובדים שלכם ישמחו לאמץ. אתם מקבלים מערכת ניהול לידים, כמו כן המערכת מאפשרת לכם עבודה עם ריבוי משתמשים ,מרפאות ,סניפים ומחלקות והכל תחת בסיס נתונים אחד, לפי ההרשאות שתחליטו להגדיר, תוך כדי בקרה על הפעילות המתבצעת והנפקת דו"חות שונים למשל ביצועי עובדים וכיוצא בזה, על פי הדרישות הניהוליות שלכם. בשל הוותק של החברה והאמינות רבת השנים, תוכלו להיות רגועים  מבלי לפחד לאבד שום מידע חיוני מבחינה קלינית, אדמיניסטרטיבית ופיננסית. החברה הזאת, דוקטור קליניקס, מספקת ללקוחות שלה מערכת עם תשתית ענן עוצמתית ומאובטחת שמספקת למרכזים רפואיים גדולים מענה ניהולי במה שקרוי One Stop Shop. זה אומר שלא משנה באיזה גודל הקליניקה שלכם, או מרכז רפואי או רשת, תוכלו ליהנות מכלים אבי עוצמה שפותחו מניסיון מצטבר של בית תוכנה וותיק עם 36 שנות ניסיון של הפקת לקחים ושכלולים עם פיצ'רים מיוחדים וממשק ידידותי ויפה.

אם אתם רופאים או מטפלים בכל תחום, ואם אתם מנהלים מרכז רפואי, תוכנה מומלצת ביותר שיכולה לחסוך לכם הרבה זמן וכסף כמו גם אפשרות להגדיל את ההכנסות שלכם באופן ניכר על ידי ייעול בכל המישורים.  doctor-clinix.com

(לוגו באדיבות: פלאקארד)

פלאקארד – חברה לפתרונות סליקה מתקדמים ומאובטחים. בנוסף מציעה ללקוחותיה גם תוסף סליקה לאתרי וורדפרס חינם שלא כמו רוב החברות בתחום!

אז אם אתם מנהלים עסק קטן או גדול ומחפשים מענה של סליקה ובקרת כרטיסי אשראי מתקדמת ומאובטחת אז שווה לכם להכיר את החברה הזאת. pelecard.com

פלאקארד מספקת פתרונות סליקה למעלה מ- 27 שנה, ונותנת מענה מאובטח ומתקדם לארגונים גדולים וקטנים כאחד, כולל תוספי סליקה מאובטחים לאתרי אינטרנט. פלאקארד הינה אחת מבתי התוכנה המפתחות ממשקי טרנזקציה הגדולים בארץ, היודעת לשלב פיתוח מוביל בתחום ושירות מקצועי, מהיר ואמין. השירות כולל סליקה לעסקים, סליקת אשראי לעסקים, מסופון, סליקה באינטרנט

החברה בעלת  פתרון אבטחה מתקדם הנקראה 3D Secure  הנותן מענה אולטימטיבי לכל הנושא הבוער של הונאות בכרטיסי אשראי, המצב הלא נעים שכרטיס נסלק ובו בעת בחנות דיגיטלית, המוצר נשלח מבעל החנות אל הרוכש מרחוק או באונליין, אחרי שכבר יצא המוצר מהחנותוהגיע ל"יעדו", אתם מקבלים הכחשה של הקניה על ידי בעל הכרטיס ופה כבר אתם נמצאים בבעיה.. כדי למנוע זאת פותח זיהוי ואימות ברמה הכי גבוהה על מנת לאפשר זיהוי מוחלט ולמנוע מקרים אלו. התרשמנו שזה אכן יכול למנוע בזבוז כספי ובזבוז זמן בהתעסקות מיותרת. מוזמנים לבדוק עם אחד מנציגי החברה.

(לוגו באדיבות: עץ וצבעים)

מיטות ילדים - עץ וצבעים.

כאשר עולם ומלואו של מיטות חלומיות לחדרי ילדים נמצאים תחת גג אחד אתם יודעים שכבר אין לכם מה לחפש במקום אחר. על מה מדובר בעצם? מיטות ילדים איכותיות מעוצבות מעץ מלא, האפשרויות פשוט מלהיבות, ואין ילד או ילדה שלא ישמחו לקבל  את המיטה החלומית שלהם מתוך המבחר העצום והיפהפה.

המיטות מותאמות לילדים לא רק במראה המהמם אלא גם בכל הפרטים הקטנים הקשורים לכך מבחינת בטיחות. זה מתחיל בכך שהמיטות עשויות מעץ מלא, עץ סנדוויץ אקומה, MDF ירוק וצבועות בצבע אטום בתנור למניעת ספיגת נוזלים ובקטריות ככל הניתן. מדובר על פרזול סמוי לשמירת בטיחות, מעקה בטיחות נשלף לבטיחות הילד בשעת השינה, במגירות אחסון פונקציונליות, מיטת אורחים או אח/ות נפתחת על גלגלים עם מזרון. מה עוד תוכלו למצוא בעץ וצבעים?  מיטת גלריה, מיטה משולשת, מיטת נסיכות, מיטה בצורת ריש, מיטת קומותיים, מיטה וחצי קומותיים (כולל סולם), מיטה וחצי. תוכלו לבחור את ראשי המיטה הקדמיים והאחוריים ממבחר עיצובים, מזרונים איכותיים ואורטופדיים.

איכות גבוהה של מיטות, המחיר יחסית זול למוצרים זהים בשוק. עוד יתרון לעץ וצבעים שם תקבלו מזרנים 10 ס"מ עובי לבנים אורתופדים ולא מזרנים 8 ס"מ עובי הכחולים שתמצאו בשוק בדרך כלל.

עץ וצבעים מייצרים ומוכרים מיטות ילדים כבר 20 שנה גם לחנויות ברחבי הארץ. השירות אדיב מאוד, מדובר באספקה מהירה בממוצע תוך 14 ימי עסקים .

https://childrenbedroom.co.il/

 

 

 

(לוגו באדיבות: טבע החיים)

טבע החיים - לאיכות חיים בגיל השלישי

 האתר המקיף לכל מוצרי עזר בהתאמה וליווי למוצרים לגיל השלישי לשיפור ונוחות באיכות החיים. חנות אולם תצוגה מרשים למוצרים לגיל השלישי. מוצרים שנבחרו בקפידה לאיכות ונוחות מקסימלית עבור הלקוחות בני הגיל השלישי, גם המחירים באופן מפתיע, הוגנים ושווים לכל כיס. השירות אדיב והאספקה מהירה עד הבית.

טבע החיים היא חברה שמתמחה בהתאמה אישית של מוצרי ניידות, בריאות, היגיינה אישית ונוחות במצבים של אובדן כושר פיזי מסיבות שונות, הגורם לקושי בניידות ובביצוע פעולות יומיומיות של התניידות בתוך הבית ומחוץ לבית, התאמת מוצרים, לפי המצב, על מנת להקל כמה שאפשר על הנוחות וליצור במידת האפשר, עצמאות מסוימת בביצוע אתגרים יומיומיים תוך כדי שמירת פרטיות הלקוח וצנעת הפרט ככל הניתן. 

המוצרים שתמצאו בטבע החיים נותנים מענה לכל המצבים של קשיי ניידות ואובדן כושר פיזי, כאשר המחשבה היא מהמוצרים הגדולים כמו כיסא גלגלים ומיטה סיעודית חשמלית.  מגוון עצום של מוצרי ספיגה כמו חיתולים למבוגרים תחתונים סופגים ופדים, חומרי חיטוי והיגיינה ואפילו בגדי רפואה למטפלים ומטופלים בבית.

אז איזה מוצרים תוכלו למצוא בטבע החיים? הרשימה ארוכה ונותנת מענה לכל מיני מצבים בריאותיים המצריכים סיוע חיצוני על מנת להתמודד עם אתגרי היומיום: מזרנים וכריות למניעת לפצעי לחץ, מיטות סיעודיות חשמליות מתכווננות, מוצרי ספיגה, הליכונים ורולטורים, כסאות רחצה לשירותים, הגבהה לאסלה בהתאמה אישית, ידיות אחיזה לאמבטיה והשירותים, כסאות גלגלים, כרית לכיסא גלגלים, כריות תמיכה, מעקה למיטה, מקל הליכה, ציוד עזר, מזון רפואי, מטהרי אוויר, ציוד משלים, בגדים רפואיים ומוצרי חיטוי והיגיינה אישית.

השירות הוא אדיב וחם והמענה מלא. wheelchairs.co.il

(לוגו באדיבות: אמירים)

אמירים – חנות רהיטי פנים

– אתר לרהיטי פנים מעוצבים, פורצי דרך, במחירים נגישים.

אתר מכירות ריהוט פנים מעוצב ויוקרתי. תוכלו למצוא באתר רהיטים בייצור מקומי, איטלקי, אירופאי, רהיטים מיובאים מטורקיה ומסין. המגוון גדול מאוד ותוכלו למצוא שם בדיוק את הטעם הספציפי שלכם במחיר שמתאים לכיס שלכם כרגע.

מצאנו שם קשת מאוד רחבה של סגנונות שמאפשרת לכם יכולת בחירה ממגוון מיוחד ונדיר. נראה שהמותג "אמירים" שם לעצמו מטרה לספק רהיטים באיכות הגבוהה ביותר עם המחירים הכי אטרקטיבים בשוק!

אז על איזה סוגי ריהוט מדובר? יש שם ריהוט פנים, סלונים, ספות, שולחנות אוכל, שולחנות סלון, מיטות ילדים, מיטות זוגיות . ניתן להיכנס לאתר ולראות גלריה דיגיטלית של מעל 250 מוצרים עם פרטים מלאים תמונות וסרטונים על כל מוצר, מה שיאפשר לכם לסקור את המוצר בכל דרך אפשרית כדי להגיע לבחירה הסופית שלכם. לא תמיד אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים מבחינת סגנון וצורה, מה גם שהשוק מלא באפשרויות שלא העלנו עדיין על דעתנו, להיכנס ל"אמירים", פשוט לשבת על הכורסא במקום לכתת רגליים ולתת לטעם שלך להגיע עד אלייך. אוסף מיוחד ורבגוני של רהיטים לבית: לסלון, לחדר השינה, לחדרי אוכל. פתרון מקיף, במיוחד אם אתם רוצים לרהט בית או משרד חדש או פשוט לעדכן, כנסו ותיווכחו: https://hanutrehitim.co.il

 



 

(לוגו באדיבות: בימי)

בימי - כל עולם היופי במקום אחד

אתר אינדקס לאיתור ומציאת קליניקה הסרות שיער בלייזר' טיפולי שיניים ועוד... עוזר למצוא קליניקה לפי מיקום הרצוי, ופרמטרים שונים שיעזרו לכם לקבל החלטה.

אם אתם מחפשים היום מקום שעוסק בתחום האסתטיקה, רק לצורך הדוגמא (כיוון שהרשימה ארוכה מאוד), זה יכול להיות: הסרת שומה או הלבנת שיניים, טיפול בחומצה היאלורונית, קוסמטיקה טבעית, עיבוי שפתיים או הסרת שיער בלייזר, אם משהו כזה אתם מחפשים ולא מוצאים, אז הגעתם למקום הנכון!

האתר בימי ריכז עבורכם את כל המידע על קליניקות קטנות וגדולות העוסקות בתחומי אסתטיקה ייחודיים וקלאסיים, תוכלו לסנן לפי התחום הספציפי, לפי המיקום הנוח עבורכם, להתרשם, לקרוא ביקורות וכל המידע הנדרש לכם כדי לבחור את המקום המתאים עבורכם, לדבר הזה שממש חשוב לכם לטפל בו עכשיו. תמצאו בבימי (BeMe) את כל מה שאתם צריכים בתחום האסתטיקה והיופי, כפי שציינו, תמצאו פה הכול, החל מקליניקות להסרת שיער בלייזר, הזרקות חומצה היאלורונית, טיפול באקנה, טיפולים המיועדים לגברים, יישור שיניים, הלבנת שיניים והרשימה ארוכה. 

תמצאו חווית גלישה ידידותית שתאפשר לכם לראות את דירוג הקליניקות הטובות והמובילות באזורים שונים בארץ, ביקורות, מטפלים ורופאים, סרטוני תדמית, תוצאות טיפולים, גלריית תמונות ועוד. אז במקום לבזבז זמן וכסף רב ולחפש קליניקות ומטפלים באזורים שונים בארץ בדרכים הישנות, היכנסו ל- BeMe ותנו להם לעשות את עבודה עבורכם ולקשר אתכם עם מטפלים, רופאים והקליניקות הטובות ביותר. ניתן גם להשאיר את פרטיכם האישיים והם דואגים לקשר אתכם עם הטובים ביותר בתחום ובאזור מגוריכם. השירות הוא חינמי למחשפי טיפולים: https://aestheticclinics.co.il/

(לוגו באדיבות: פרופרס)

פרופרס - מכונות שיטפה בלחץ / גרניקים

חברת ProPress מספקת מכונות שטיפה בלחץ מים בסטנדרט גבוה תוך התאמה אישית של המכונה לצרכי הלקוח ודרישות העבודה אשר אליה מיועדת מכונת השטיפה. מכונות שטיפה בלחץ מים מאפשרות ניקוי יעיל ויסודי של משטחים מסוגים שונים, מכונות אלו חוסכות לנו זמן ומתאימות למשימות ניקוי רבות.

מכונות שטיפה בלחץ מים נתונים שונים אשר ניתן לשנות בהתאם, להלן מספר פרמטרים שיש להתחשב בהם, לפי סוג העבודה אנו נתאים לכם את המכונה האידיאלית עבורכם.

עוצמת לחץ מים - לרמות הלכלוך השונות נדרשת עוצמה שונה של התזת המים כאשר בלח. גבוה במיוחד נוכל אפילו לחצוב בבטון. הלחצים נמדדים ביחידת מידה - באר ונעים בין 150 ל 2800 באר.

טמפרטורת מים - לכלוך קשה ושומני דורש התזת מים חמים ואף ניקוי בקיטור, התזת קיטור מים על המשטח ינקה אותו בקלות רבה ויחסוך זמן רב. 

ניידות המכשיר - לא תמיד מכשיר השטיפה נמצא במצב סטטי ויש לשנע אותו ממקום למקום, לכן ישנן מכונות שטיפה הבנויות על גבי עגלה מבסיס נירוסטה.

הרכיבים השונים מותאמים לכם באופן אישי לעבודה כגון אורך צינור, סוג אקדח לחץ, סוגי דיזות שונות, דוד מים חמים, מנועים חזקים לספיקת מים גבוהה, בקרת בטיחות, הפעלת המכונה על ידי חשמל או דלק ועוד. 

בנוסף קיימים אביזרים נלווים נוספים אשר עוזרים לייעול העבודה כמו מתקן הקצפת סבון, מכשיר ניקוי רצפה בלחץ מים (הליקופטר) ועוד.

 

 

 

(לוגו באדיבות: ביואמיטק)

החברה שתעזור לכם להפוך את הרעיון שלכם למוצר דיגיטלי BeomyTech

ביומיטק היא חברה צעירה ואומנם יחסית חדשה, מלאה רוח יצירתית של מחשבה דיגיטלית מחוץ לקופסא.  עם כל הכלים הכי חדשניים בתחום הטכנולוגי הסופר עכשווי ביומיטק תעביר  עבורכם רעיון מעניין דרך הפריזמה הטכנולוגית העכשווית ותתרגם עבורכם אותו למוצרים דיגיטליים שתוכלו לשווק בקלות, אם אתם עסק קיים תוכלו להפוך את העסק שלכם לרב ממדי מבחינת המרחבים הפיזיים והדיגיטליים, וכמו כן, להתחיל ליצור עבורכם הכנסות פאסיביות קבועות.

ביומיטק מעניקה פתרונות יצירתיים ביותר אם אתם רוצים להיכנס לשוק הדיגיטלי עם העסק שלכם הקיים או אם יש לכם רעיון שאתה לא יודעים לתרגם ל"דיגיטלית", ביומיטק, יעשו זאת עבורכם.

חלק מהשירותים המוצעים הם: עיצוב, פיתוח אתרים, פלטפורמות, פיתוח אפליקציות ופיצ'רים ייחודיים. יתאים לכם גם במצב שתרצו לשדרג עסק דיגיטלי ולקחת אותו "לרמה הבאה" על ידי שכלול, הוספת פיצ'רים ורעיונות טכנולוגים שאפילו לא ידעתם שקיימים.. ביומיטק מצטיינת באיכות, מהירות, שקיפות ואמינות.

אתם יכולים להיכנס להתרשם מתיק העבודות המרשים של החברה.

אז איך זה עובד? איך מתחילים? אז הכי פשוט מתקשרים או ממלאים פרטים ומקבלים הצעת מחיר. תכניות המגירה שלכם הופכות למוצר אונליין.

 

אז זהו לפעם הזאת בקרוב נפרסם עוד חברות ועסקים מעניינים :)

עסקים קידום אתרים קידום בגוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד