ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ומה מסתיר ניר אורבך?

"אני לא קוסם": ליברמן מסרב לקחת אחריות על עליית המחירים

ליברמן מסרב להבטיח ירידה או התערבות ממשלתית במחירים, "אני לא קוסם, מאמין בכלכלה חופשית" | על התנהלות אורבך אמר ליברמן "אין לי הוכחה אבל אני לא יכול לפסול שהוא נמצא תחת סחיטה ואיומים, וזה אולי ההסבר לכל ההתנהלות הזאת"

"אני לא קוסם": ליברמן מסרב לקחת אחריות על עליית המחירים
אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס היום בראיון רדיו ל-103FM למחאה הדיור שצוברת תאוצה: "הממשלה הזאת מגדילה בנייה לשכירות בממדים שמעולם לא היו במדינת ישראל. כמו שעשינו בדיור לזוגות צעירים, אנחנו רואים שיש בלימה במחירי הדיור. ואם נמשיך כך עד סוף השנה לא נראה רק בלימה והתייצבות אלא גם ירידה". על המוחים: "מי שסובל מביע את מחאתו בעזרת הפגנות וטוב שזה כך".

 כאשר שר האוצר נשאל האם ניתן לקבוע בחקיקה הגבלה על עליית מחירים, ליברמן התנגד נחרצות. "אני מאמין בכלכלה חופשית ובכך שכמה שפחות המדינה תתערב יהיה יותר טוב. בסופו של דבר זה מוכיח את עצמו ומה שמוביל את המחירים זו התחרות. אני לא קוסם. יש מישהו אחר שהוא קוסם. ולכן אנחנו עושים מה שצריך לעשות ומשתדלים להתמודד עם ההתייקרות".

ליברמן התייחס בראיון על חבר הכנסת ניר אורבך שהודיע כי אינו רואה עצמו חלק מהקואליציה: "יש הרבה שמועות, אמר ליברמן כשהוא מתייחס לפרשה ובאמת נשאלה האם יש פה סחיטה באיומים. אני לא יכול להגיד. אין לי שום הוכחה לכך, אבל שמעתי כל מני אנשים שהכירו אותו מתקופות קודמות, מימי בית יהודי ובני עקיבא.

לא יודע מה היה שם, אמר ליברמן, אבל מכל מה שאני שומע אני לא יכול לפסול. מעבר לדברי עידית סילמן, במסדרונות הכנסת ובמזנון הכנסת מסתובבים לא מעט אנשים, ואתה שומע כל מיני ריקושטים מאותן שיחות ומאותן הערות. אין לי הוכחה אבל אני לא יכול לפסול שהוא לא נמצא תחת סחיטה ואיומים וזה אולי ההסבר לכל ההתנהלות הזאת".

אביגדור ליברמן יוקר המחיה ניר אורבך ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד