י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מתרגשים לראות ישראלים"

איש העסקים שחזר מסעודיה: "פוטנציאל מדהים"

על רקע הדיווחים על מגעים להסכם בתיווך ארה"ב, אייל וולדמן, איש עסקים ישראלי שקיים סדרת פגישות לאחרונה במדינה, מספר: "הסעודים רוצים לפגוש אותנו, לדבר ולהתחכך איתנו. הם רוצים ללמוד. כל הזמן קיבלתי פניות"

איש העסקים שחזר מסעודיה: "פוטנציאל מדהים"
אזרחים בסעודיה צילום: Pixabay

איל וולדמן, יו"ר וולדו אחזקות ולשעבר מנכ"ל ומייסד מלאנוקס, סיפר הבוקר (ראשון) על ביקורו בסעודיה ועל התחושות שם על היחסים עם ישראל, על רקע הדיווחים על התחממות ביחסים.

"יש פוטנציאל מדהים לשיתופי פעולה בין העם הסעודי והחברות הסעודיות לבין ישראל", סיפר בראיון לווינט. "משני הצדדים מקווים שהנסיעה של ביידן לאזור תניב התקדמות משמעותית, ואולי נגיע לנורמליזציה שכולנו מצפים".

"נפגשנו עם אנשי עסקים וגם אנשי ממשל. הפגישות היו מאוד טובות, אתה רואה ששני הצדדים די מחכים לנורמליזציה. שני הצדדים מחכים לאפשרות להתחיל לשתף פעולה".

הוא סיפר, "מקבלים אותך, אנשים מתרגשים לראות ישראלים, אתה רואה פתיחות בכל דבר. הם רוצים לפגוש אותנו, לדבר ולהתחכך איתנו - הם רוצים ללמוד. כל הזמן קיבלתי פניות: 'תראו לנו איך פיתחתם את הטכנולוגיה, איך אתם מנהלים את כוח האדם, איך אתם עובדים עם האמריקנים ועם שאר השווקים".

"אסור לשכוח, שבמשך עשרות שנים חינכו אותם שמדינת ישראל זו מדינת רשע. הם רואים את הסרטונים מהרשות הפלסטינית, איך החיילים שלנו מתנהגים והרצח של העיתונאית. הם לא אומרים לך את זה בפנים, אבל כשאני יושב מולם, אני רואה חלק מהסרטים שעוברים להם בראש", סייג וולדמן.

סעודיה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד