י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא רק טורקיה

האיום על הישראלים מתפשט: "לא לנסוע למדינות האלה"

גורמים ישראלים אומרים כי החשש מפגיעה של איראן בישראלים מתרחב, והמדינות שמתווספות לסכנה לצד טורקיה הן: איחוד האמירויות, ירדן, מצרים ובחריין | גורם מדיני: "אם המאמצים האיראנים ימשכו - הן יובילו לסכנה באותן המדינות"

האיום על הישראלים מתפשט: "לא לנסוע למדינות האלה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

הבהלה מפגיעה איראנית מתפשטת והערב (ראשון) מדווח כי החשש הוא שאיראן כבר לא מתמקדת רק בפגיעה בישראלים ששוהים בטורקיה, אלא גם במדינות ערביות נוספות.

לפי הדיווח ב'חדשות 13', גורמים ישראלים חוששים כי במדינות ירדן, מצרים, איחוד האמירויות ובחריין הסכנה לישראלים תגיע גם אליהן. כרגע אין אירוע ספציפי בשלב הזה, אך גורם מדיני אומר: "אם המאמצים האיראנים ימשכו - הן יובילו לסכנה באותן המדינות".

"אני הייתי ממליץ לישראלים לא לנסוע למדינות האלה, ואם מחליטים שכן אז למלא אחר כל הוראות הביטחון ולשים לב לכל אירוע חריג", כך אותו גורם. לאותן מדינות יש כבר אזהרת מסע, אך לא כמו שיש לטורקיה.

בתוך כך, שר החוץ יאיר לפיד צפוי לבקר בסוך השבוע באיסטנבול ולפגוש את מקבילו הטורקי, מבלוט צ'אבושולו, בשיא החשש הישראלי מפעילות טרור איראנית כלפי ישראלים על אדמת טורקיה.

בכוונת הגורמים הישראלים לעלות גם את רמת היחסים בין המדינות, כלומר להחזיר את השגרירים. ההחלטה הסופית בעניין צפויה להתקבל בימים הקרובים.

איחוד האמירויות מצרים ירדן אזהרת מסע עימות איראן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד