ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שדרוג נוסף

משתמשי וואטסאפ: עדכון חדש בהודעות הקוליות

בשורה חדשה עבור משתמשי וואטסאפ: עדכון חדש של אפליקציית וואטסאפ תאפשר לכם להאזין להודעות הקוליות שלכם ולאח''מ להמשיך בהקלטה טרם שליחתה

משתמשי וואטסאפ: עדכון חדש בהודעות הקוליות
הודעה קולית בוואצאפ צילום: צילום מסך

כפי שידוע, עד לפני מספר חודשים לא היה ניתן לעצור הודעה מוקלטת בכדי להאזין לה לפני שליחתה, בעדכון וואצאפ לאחרונה הגירסה אפשרה לכם להאזין להודעה בטרם שליחתה אך לא היה ניתן להמשיך להקליט באותה ההודעה. כעת עדכון חדש של וואטסאפ יאפשר לכם להשהות ולהמשיך להקליט באותה הודעה קולית שהאזנתם לה.

כאשר תקליטו הודעה קולית יש למשוך את לחצן ההקלטה כלפי מעלה, כך תקבלו מסך בו יופיעו לחצני ההשהיה בהם תוכלו להיעזר בכדי להאזין להודעה הקולית שלכם ולאח"מ תוכלו להמשיך להקליט באותה ההודעה.


כפי שדווח באתר wabetainfo - כפי שניתן לראות בצילום מסך זה, כאשר תקליטו הודעה קולית, מופיע לחצן השהייה חדש. בעדכון הקודם היה כפתור שאיפשר למשתמש להפסיק את ההקלטה. במקרה זה, משתמשים יכלו להאזין להודעה הקולית לפני שליחתה, אך הם לא יכלו להמשיך להקליט את ההודעה הקולית. לבסוף, העדכון האחרון מביא את התכונה הזו שכבר זמינה בגרסת הבטא של WhatsApp עבור אנדרואיד, iOS ושולחן העבודה, בגרסה זו כן תוכלו להמשיך ולהקליט לאחר האזנה להודעה הקולית שלכם.

וואטס אפ וואטסאפ וואצאפ WhatsApp (וואטסאפ) הודעה קולית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד