י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הבחירות מתקרבות?

עימות פומבי בין נתניהו ללפיד: מי השרלטן?

על רקע האפשרות שהבחירות תוקדמנה, עימות חריף ברשתות החברתיות בין בנימין נתניהו ליאיר לפיד סביב סוגיית הגז הישראלי. לפיד על נתניהו: "חתך 30 שניות מפה ומשם והוסיף כותרות מעליבות. אי אפשר להאמין שהשרלטן הזה היה פעם ראש ממשלה בישראל" | הסיפור המלא

עימות פומבי בין נתניהו ללפיד: מי השרלטן?
בנימין נתניהו/יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עימות פומבי חריף בין ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לראש הממשלה החליפי יאיר לפיד סביב סוגיית הוצאת מאגר הגז הישראלי מהמים.

מי שפתח את העימות הוא נתניהו שפרסם סרטון קצרצר שבו נראה יאיר לפיד מתבטא בנושא בפודקאסט שלו וכך כתב נתניהו: "הנה עובדה שלא ידעתם על יאיר לפיד: יאיר לפיד כל כך התנגד למאמצים שלנו להוציא את הגז מהמים. היו עוד ימים שבהם ניסיתי להבין מדוע הם מתנגדים למהלך כל כך הכרחי שהביא עשרות מיליארדי שקלים לכלכלה שלנו - לטובת הרווחה, הבריאות, הפרנסה של אזרחי ישראל".

עוד כתב נתניהו בחשבון הטלגרם שלו: "היום כבר כולם מבינים שלא מדובר בטענות אמיתיות אלא בפופוליזם ופוליטיקה קטנה. אני קורא לכם, המצביעים של לפיד, אל תפלו לפופוליזם הריק הזה. אתם חכמים יותר מזה".

כעבור שעות הגיב יאיר לפיד בחשבון הטוויטר ותקף: "אפילו במונחים המאוד מופרעים שלו הציוץ של ביבי הוא חרפה. לקח פודקאסט רציני של שעה וחצי שעשיתי עם בן דרור ימיני, חתך 30 שניות מפה ומשם והוסיף כותרות מעליבות. אי אפשר להאמין שהשרלטן הזה היה פעם ראש ממשלה בישראל. ובעניין הגז, ברכות לקארין אלהרר (שרת האנרגיה ממפלגתו - ק.ע.) שעושה את כל המהפיכות שנתקעו בתקופתו".

שרת האנרגיה קארין אלהרר מ'יש עתיד' הגיבה גם היא: "נתניהו, זה נכון שעובדות ומציאות מעולם לא היו נר לרגליך אבל הפעם הגזמת. קבל עזרה:
העבודות בלויתן מעולם לא הופסקו. ההסכם עליו חתמתי הוא הישג בינ״ל אדיר מול אירופה, שאתה לא השכלת לקדם. בשילוב היציאה להליך 4 עליה הכרזתי הרווח לישראל אפילו גדל. כל הציוצים האלה כדי לא לפרגן? חמוץ".

ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא נשאר חייב והגיב לשניים בצילום מסך מפרסום ב'דה מרקר' על הבטחת בחירות של יאיר לפיד כי יקפיא את עבודות פרויקט לויתן. וכתבה נוספת על כך שהשרה אלהרר הורתה להפסיק את עבודות משק הגז וכי לא יהיו חיפושי גז חדשים לפחות שנה. נוכח הפרסום הללו שאל נתניהו, "לפיד, מי השרלטן?".

עימות בטוויטר יאיר לפיד בנימין נתניהו שרלטן מתווה הגז קארין אלהרר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד