ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
תנופת תורה בשכר שכיר

כך נראה ה'שיעור כללי' הראשון של ראש הישיבה החדש

תיעוד מיוחד מתנופת התורה בישיבת שכר שכיר בנתיבות שבדרום הארץ: מעמד ההכתרה של ראש ישיבת הנגב שכר שכיר הגאון רבי אפרים זאב גרבוז בהיכל הישיבה, בהשתתפות ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי אריה ליב לוי.

כך נראה ה'שיעור כללי' הראשון של ראש הישיבה החדש
השיעור כללי הראשון בשכר שכיר צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי אפרים זאב גרבוז בעל מחבר 'שדה אפרים', ובנו של בעל המנחת אברהם הגאון רבי אברהם נח גרבוז שמונה לכהן פאר כראש ישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות במקום גיסו הגרצ"י גרשונוביץ זצ"ל מסר את השיעור כללי הראשון בהיכל הישיבה. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לראשונה, מעמד ההכתרה נערך במעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. 

התרגשות גדולה אחזה את בני הישיבה, עת התקיים השיעור כללי הראשון בהיכל בישיבה, בנוכחות ראשי ורבני הישיבה. בני הישיבה גדשו את ספסלי בית המדרש ויחד עם ראשי ורבני הישיבה האזינו בשקיקה לשיעור הבכורה.

לאחר השיעור התכנסו רבני הישיבה ובראשם ראשי הישיבה הגאון רבי אריה ליב לוי והגאון רבי אפרים זאב גרבוז, אל ביתו של ראש הישיבה ומקים עולה של תורה הגאון רבי יששכר מאיר זצ"ל למעמד הודיה להשי"ת. במעמד נשאו דברי ברכה ראשי ורבני הישיבה.

ראשי הישיבה ציינו בהתרגשות את החשיבות המיוחדת של קיומו של המעמד דווקא בביתו של של ראש הישיבה זצ"ל כאשר כל הזכויות של פריחת הישיבה המונה כיום מאות תלמידים מצוינים מבחירי עולם הישיבות נזקפות לו.

ישיבת הנגב שכר שכיר עומדת תחת חסותה של ישיבת בית מדרש עליון בראשות הגאון רבי ירחמיאל אונגרישר, והרבה מסגנונה המיוחד של ישיבת בית מדרש עליון מוטבע ומושרש בתוככי הישיבה בנתיבות כאשר בני הישיבה עולים ומתעלים בעמל התורה ובירא"ש תוך מנוחת הנפש ושלווה מיוחדת, תחת הנהגתם של ראשי הישיבה מהבולטים שבעולם הישיבות.

שכר שכיר שיעור כללי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד