כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מפחדת מהרפובליקנים

נשיאות ארה"ב: הילארי קלינטון פוסלת ריצה ב-2024

על רקע החששות ממצבו הבריאותי של הנשיא ביידן, חלק מהדמוקרטים מסתכלים על מועמדים אפשריים שיכולים לרוץ במקומו בשנת 2024. אחד השמות שמוזכרים היא המועמדת לנשיאות בעבר הילארי קלינטון. אבל קלינטון עצמה אומרת לדמוקרטים לא לחשוב על זה אפילו

חרדים מצביעים בארה"ב: אילוסטרציה
חרדים מצביעים בארה"ב: אילוסטרציה

הילארי קלינטון פוסלת ריצה לנשיאות ב-2024, ואומרת שנשיא רפובליקני יהיה "מפחיד". כשנשאלה על ידי 'הפייננשל טיימס' אם היא שוקלת ריצה נוספת לבית הלבן, אמרה קלינטון: "לא, לא בא בחשבון. קודם כל, אני מצפה שביידן ירוץ, הוא בהחלט מתכוון לרוץ. זה יהיה מאוד מפריע לאתגר את זה".

"אנחנו עומדים קרוב לאובדן הדמוקרטיה שלנו, הדבר הכי חשוב זה לנצח בבחירות הבאות, האלטרנטיבה כל כך מפחידה שכל מה שלא עוזר לך לנצח לא צריך להיות בראש סדר העדיפויות". למרות גילו המתקדם, הבלבול הגובר וסימני חולשה אחרים, הבית הלבן מתעקש שהנשיא מתפקד מצוין ושהוא בהחלט יתמודד שוב ב-2024.

מזכירת העיתונות, קארין ז'אן-פייר, נשאלה בשבוע שעבר על ידי מנחה ה-CNN, דון למון, האם לביידן יהיה כוח לריצה נוספת. "אוי אלוקים, הוא נשיא ארה"ב". לאחר מכן צחקה מזכירת העיתונות ואמרה ללמון שהיא, בת 47, לפעמים מתקשה לעמוד בקצב של ביידן בן 79, ושהשאלה "אפילו לא צריכה להישאל".

הילארי קלינטון דונלד טראמפ מועמד רפובליקני ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד