י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הר הבית VS אוסלו

הספין של בן גביר: פרסם קמפיין נגד דרעי והבהיר "הורתי לגנוז"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הורה לגנוז קמפיין חריף שתכננו פעילי הר הבית לפרסם נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, לאחר דבריו הקשים של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף בשיעורו השבועי

הספין של בן גביר: פרסם קמפיין נגד דרעי והבהיר "הורתי לגנוז"
איתמר בן גביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתגובה להתקפה של הראש"ל הגר"י יוסף על חבר הכנסת איתמר בן גביר שתקף את עלייתו להר הבית והפציר בתומכיו להתרחק ממנו, לשכת ח"כ בן גביר מפיצה הבוקר (שני) קמפיין נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי.

בספין תקשורתי מבריק, מפרסמת הבוקר לשכת ח"כ בן גביר קמפיין שתוקף את דרעי עם תמונתו לצד כיתוב בולט "אריה דרעי, לא שכחנו את אוסלו", לפי לשכת בן גביר מקורה מטעם פעילי הר הבית.

בן גביר טוען כי הסיבה שהוא מפיץ אותה הוא כדי להראות כי הוא בלם את הקמפיין והורה לגנוז אותו מאחר ולדבריו מדובר בחציית קו אדום וכי "אסור לנו לפלג את הגוש וליצור מלחמות פנימיות".

בהודעת לשכת בן גביר נמסר כי "הפעילים טענו כי לאחר שפוליטיקאים מש"ס החלו לתקוף את עלייתו של בן גביר להר הבית, ניתן להסיר את הכפפות ולהזכיר לאנשי ש"ס את אוסלו".

חבר הכנסת בן גביר אמר הבוקר "זה נכון שיש פוליטיקאים שלחוצים ממספר המנדטים שעוצמה יהודית מקבלת בכל סקר ומהפופולריות האדירה שלי ברחוב, אבל הדרך להתמודד איתם היא לא לערוך קרבות פנימיים שיזיקו לכל הימין. המטרה שלנו היא להשיג 61 מנדטים ואת ניצחון הימין, ואנחנו צריכים להיות ממוקדי מטרה ולהתנהל באחריות".

עוד נטען בהודעת לשכת בן גביר כי על פי סקר פנימי שנערך עולה כי כ־20 אחוזים ממצביעי ש"ס שוקלים להצביע לציונות הדתית בעקבות פעילותו של ח"כ בן גביר. ובכך למעשה מסבירים את המתקפה של הראש״ל הגר״י יוסף שצידד בעמדת ההלכה לפיה רוב הפוסקים אוסרים עלייה להר הבית.

איתמר בן גביר אוסלו הר הבית הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד