י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צו חדש

שימו לב: הסמכויות החדשות של הפקחים העירוניים

הורחבו סמכויות האכיפה של הפקחים העירוניים: הפקחים הוסמכו לאכוף עבירות נוספות בתחום כלי הרכב הדו גלגלי בדגש על כלים חשמליים, להגברת הבטיחות בדרכים  

שימו לב: הסמכויות החדשות של הפקחים העירוניים
אילוסטרציה צילום: אלי שלזינגר

אושרה הרחבת סמכויות הפקחים העירוניים להגברת הבטיחות בדרכים: היום (שני) אושר בוועדת הכלכלה הצו להרחבת סמכויות הפקחים העירוניים, שמטרתו להרחיב את סמכויות האכיפה כלפי משתמשי כלי רכב דו-גלגליים, בדגש על כלים חשמליים, להגברת הבטיחות בדרכים.

בעקבות הרחבת הצו, יוסמכו הפקחים העירוניים לאכוף את העבירות הבאות: אי חבישת קסדה, איסור על רכיבה בכלים חשמליים מתחת לגיל 16 או ללא אישור הכשרה (אישור הנדרש למי שאין רישיון נהיגה), איסור הרכבה, איסור שימוש באוזניות או מכשיר נייד בעת רכיבה על מדרכות שבילי אופניים, שבילי הולכי רגל ומעברי חצייה.  

כמו-כן, לפקחים תינתן סמכות לאכוף עבירת אי ציות של רוכבי אופניים עם מנוע עזר ורוכבי קורקינט חשמלי לתמרור המסמן רכיבה בניגוד לכיוון המסומן בחץ, בעת רכיבה בשביל אופניים.

בנוסף, סמכויות הפקחים הורחבו כך שיוכלו לבצע אכיפה כנגד רוכבי אופנועים בכל שביל המסומן כמיועד להולכי רגל ובמעברי חצייה, ולא רק במדרכות או אף בנתיב המסומן כמיועד לאופניים כפי שהם מוסמכים כיום.

 

 

פקחים עירוניים אכיפת עבירות תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד