כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
גילו נחיל בחדר שינה

כ-6,000 דבורים שהתנחלו בבית מגורים הוצאו מהבית

זוג בארה"ב, שתלו פרחים ידידותיים לדבורים בנכס שלהם, הם פשוט לא ציפו שהם יעברו גם לביתם. "אם אתה מניח את האוזניים על הקיר אתה יכול לשמוע את הזמזום", אמר בעל הדירה לתקשורת המקומית. הדבורים פונו משם בבטחה על ידי מומחה לדבורים

כ-6,000 דבורים שהתנחלו בבית מגורים הוצאו מהבית
פינוי הדבורים צילום: צילום מסך

דבורים ניצלו את המראה החיצוני החריג של בית משפחת גוטייר בעיר אומהה במדינת נברסקה בארה"ב, ונכנסו דרך חור בקיר. הדבורים החלו רק לאחרונה לבנות לעצמן בית חדש בין קירות הגבס של חדר שינה בקומה השנייה של הבית בן 100 השנים. כך דווחה התקשורת המקומית.

בני הזוג תומס ומרילו גוטייר, שמו לב לכך רק כאשר ראו אוסף גדול של דבורים עפות מחוץ לחלון המטבח שלהם וזה שבחדר השינה למעלה. בדיקה מצאה כ-30 דבורים בחדר השינה בקומה השנייה, שנכנסו כנראה דרך חור בקיר.

פינוי הדבורים מחדר השינה

בני הזוג לא נבהלו, הם פשוט סגרו את דלת חדר השינה. "המחשבה הראשונה שלנו הייתה האם להתקשר למדביר", אמר גוטייר. "אבל קראנו ויש הרבה תוכניות נהדרות בטבע, על כמה חשובות הדבורים לעולם שבו אנו חיים". הם יצרו קשר עם חברה שמסירה דבורים, ומעבירה אותם למקום טוב יותר. תומס אמר שלקח להם רק כמה שעות לעשות חור בקיר ולשאוב בעדינות את הדבורים לתוך קופסה להובלה.

הזוג אפילו הצליח לטעום מעט מהדבש. כ-6,000 דבורים היו בחור הענק, החברה שפינתה את הדבורים, סיפרה כי בבית האחרון שהם פינו, היו 15,000. החברה הוציאה אותם מבתים, דירות, אסמים ועצים בשבע השנים האחרונות.

נחיל דבורים חדר שינה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד