י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נס בירושלים

פעוט נשכח ברכב וחולץ ע"י שוטרים: "בכה וצרח"

שוטרים שהוזעקו היום לשכונת קרית יובל בירושלים, חילצו פעוט בן מספר חודשים שנשכח ברכב בחום הכבד | השוטר שחילץ: "הבחנתי בתינוק נעול בתוך הרכב כשהוא בוכה צורח. לא חשבתי פעמיים - ושברתי את החלון"

פעוט נשכח ברכב וחולץ ע"י שוטרים: "בכה וצרח"
הפעוט לאחר החילוץ צילום: דוברות המשטרה

פעוט בן מספר חודשים חולץ היום (שני) ע"י שוטרי מחוז ירושלים, לאחר שנשכח ברכב לבדו. השוטרים הוזעקו בשעות הצהריים לשכונת קרית יובל בבירה, לאחר שעובר אורח דיווח כי הבחין בפעוט בתוך רכב נעול.

שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים, רס"מ שי אברגיל ורס"ר רפאל גזהן, שהגיעו במהירות למקום האירוע, הבחינו ברכב נעול ובו תינוק היושב במושב האחורי. רס"ר שי אברגיל הגיב במהירות, שבר את חלון הרכב וחילץ את הפעוט שהיה בהכרה מלאה, ומיד הרטיב את פיו במעט מים.

כמו כן, למקום הוזעקו כוחות הצלה שהעניקו לפעוט טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לביה"ח במצב קל. במשטרה ציינו כי בזכות ערנותו של אזרח שעבר במקום ופעילותם המהירה של השוטרים, נמנעה פגיעה בנפש.

"הגענו במהירות למקום לאחר שאזרח עירני דיווח לנו על המקרה", כך תיאר את המקרה רס"מ שי אברגיל. "מיד הבחנתי בתינוק בן חודשים ספורים נעול בתוך הרכב כשהוא בוכה וצורח ולא חשבתי פעמיים. שברתי את החלון והוצאתי אותו מתוך הרכב החם כשהוא כולו נוטף זיעה. גם לאחר 22 שנות שירות במשטרה ואינספור אירועים, תחושת הסיפוק לאחר האירוע היום מיוחדת נוכח העובדה שייתכן והצלנו חיים".

במשטרה שבים ומזכירים לציבור ההורים לגלות אחריות וערנות לאורך כל ימות השנה, ובמיוחד כעת עם תחילתו של הקיץ בו הסיכון הטמון במקרים מעין אלו עצום שבעתיים ועלול לעלות בחיי היקרים לנו מכל.

שכחת ילדים ברכב ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד