י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אקים ממשלה לאומית רחבה"

"ערב של בשורה גדולה" • נתניהו מברך על פירוק הממשלה

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בירך הערב על התפרקות הממשלה והכרזת בנט על הליכה לבחירות: "זהו ערב של בשורה גדולה למיליוני אזרחים בישראל, נקים ממשלה לאומית רחבה בראשות הליכוד" אמר נתניהו 

"ערב של בשורה גדולה" • נתניהו מברך על פירוק הממשלה
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בירך הערב על התפרקות הממשלה והכרזת רה"מ נפתלי בנט על הליכה לבחירות: זהו ערב של בשורה גדולה להמוני אזרחים בישראל. אחרי מאבק נחוש של האופוזיציה בכנסת וסבל גדול של הציבור בישראל, ברור לכולם שהממשלה הכושלת בתולדות המדינה סיימה את דרכה.

ממשלה שהייתה תלויה בתומכי טרור, שהפקירה את הביטחון האישי של אזרחי ישראל, שהעלתה את יוקר המחייה לשיאים שלא ידענו, שהטילה מיסים מיותרים, שסיכנה את הצביון היהודי של המדינה שלנו - הממשלה הזאת הולכת הביתה.

חבריי ואני נקים ממשלה לאומית רחבה בראשות הליכוד. ממשלה שתדאג לכם, לכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. ממשלה שתוריד מיסים, שתוריד מחירים, תנהיג את ישראל להישגים אדירים כולל הרחבת מעגל השלום כפי שכבר עשינו. ומעל הכל - ממשלה שתחזיר את הגאווה הלאומית לאזרחי ישראל כדי שתוכלו ללכת ברחובות בראש מורם.

מוקדם יותר היום, בישיבת הסיעה השבועית, התייחס יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו להתפוררות הקואליציה ולמהלך בו נקט ניר אורבך בשבוע שעבר, נתניהו הדגיש בישיבת הסיעה שלמרות שח"כ ניר אורבך לא מתכנן לתמוך בחוק פיזור הכנסת השבוע "אנחנו הולכים על הדבר הזה ביום רביעי - אלא אם יוחלט אחרת. אנחנו הולכים קדימה, תהיו בכוננות".

בצהרתו לתקשורת אמר נתניהו: "בנט לפיד ועבאס איבדו שליטה על הכלכלה, הם איבדו שליטה על הממשלה, הם איבדו שליטה על המדינה, הם איבדו שליטה על הבושה. הם צריכים ללכת הביתה. אבל בשביל הכיסא שלהם הם מוכנים לאבד שליטה גם על יהודה ושומרון. ממשלת ׳האחים המוסלמים׳ לא מסוגלת להעביר בעצמה את תקנות יו״ש, ובמקום לפזר את הכנסת ולאפשר את הארכת התקנות - הם מעדיפים לשרוד ולשמור על הכיסא שלהם".

בחירות לכנסת ה-25 בנימין נתניהו ממשלת בנט לפיד פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד