כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי בנט ולפיד

נתניהו בכנסת: "אנשים מחייכים הערב" • צפו

ראש הממשלה לשעבר ואולי בעתיד, נתניהו, קיים מסיבת עיתונאים בכנסת ואמר: "אנשים מחייכים הערב משום שהם מרגישים שאנחנו נפטרים מהממשלה הגרועה בתולדות ישראל. זאת ממשלה שנכנעה לטרור, לסחטנות, איבדה את היכולת לשלוט בערי ישראל. המדינה נשמטה מתחת לרגלינו בממשלה הזאת. תחושה של אובדן הביטחון האישי" | דבריו המלאים

נתניהו בכנסת: "אנשים מחייכים הערב" • צפו
נתניהו במסיבת עיתונאים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זמן קצר לאחר שסיימו נפתלי בנט ויאיר לפיד את הצהרתם בכנסת, ראש 'הליכוד' בנימין נתניהו קיים מסיבת עיתונאים במסדרונות הכנסת, סמוך ללשכת ראש הממשלה, אליה הוא מקווה לשוב בעוד ארבעה חודשים.

נתניהו פתח ואמר: "אני מחוייב להביא עוד הסכמי שלום, אני משוכנע ויש לי סיבה לומר זאת, שיהיו עוד הסכמי שלום - ליהודים וערבים כאחד".

לדבריו, "אנשים מחייכים הערב משום שהם מרגישים שאנחנו נפטרים מהממשלה הגרועה בתולדות ישראל. זאת ממשלה שנכנעה לטרור, לסחטנות, איבדה את היכולת לשלוט בערי ישראל. המדינה נשמטה מתחת לרגלינו בממשלה הזאת. תחושה של אובדן הביטחון האישי, דבר שמטריד את כולם. יוקר המחייה שמאמיר לשיאים חדשים ואובדן הגאווה הלאומית, אנשים שחוששים להניף את דגלי ישראל".

עוד הוסיף ואמר: "אלה דברים שפגעו בכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל. נדרש תיקון יסודי אחרי השיתוק הזה. הם לא דואגים לאזרחי ישראל, הם לא דואגים ליהודה ושומרון, הם לא דואגים לאף אחד חוץ מלעצמם. יש כאן צורך לשקם את מדינת ישראל ואני מתכוון להקים ממשלה לאומית רחבה, חזקה ויציבה".

נתניהו הערב במסדרונות הכנסת. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

"אנחנו בטוחים ביכולת שלנו לנצח בבחירות אבל הצענו כמה פעמים ממשלת ימין עוד בכנסת הזאת שיש בה רוב ימני".

על גדעון סער אמר ראש הממשלה לשעבר: "הוא פוסל אותי אבל יושב עם האחים המוסלמים שתומכים בטרור".

בפרק שאלות העיתונאים, נתניהו לא שלל אופציה של הקמת ממשלה עוד בכנסת הנוכחית וגם הבהיר בצורה חד משמעית שלא יישב עם מנסור עבאס וממשלה בראשותו לא תסתמך על קולות מפלגתו.

בנימין נתניהו ממשלת ימין ממשלת בנט לפיד מסיבת עיתונאים הצהרה לתקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד