י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר נפילת הממשלה

תיעוד: זה מה שאמרה סילמן לבכיר 'הליכוד'

זמן קצר לאחר ההחלטה של ראשי הממשלה על פיזור הכנסת, שוחחה עידית סילמן עם יו"ר סיעת 'הליכוד' לוין ושאלה אותו לאחר חודשיים שבהן חברה לשורות האופוזיציה: "איך הייתי? טובה עד הסוף, נכון?" • צפו

תיעוד: זה מה שאמרה סילמן לבכיר 'הליכוד'
בניין הכנסת צילום: דוברות הכנסת

ההודעה על פיזור הכנסת הביאה לחגיגות מצד האופוזיציה, כשמי שהשתתפה בהן היתה חברת הכנסת עידית סילמן, שפרישתה מתפקיד יושבת ראש הקואליציה, הייתה המכה המשמעותית שהחלה את ההתפרקות שאת פרותיה היא קוצרת הערב.

מאז פרישתה, הח"כית מ'ימינה' התנהלה בצמוד לראשי האופוזיציה והתייעצה איתם כיצד לנקוט במהלך החודשיים האחרונים. לאחר ההודעה על פיזור הכנסת, סילמן הגיעה להתייעצות של ראשי האופוזיציה בחדרו של בנימין נתניהו בכנסת.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראית סילמן משוחחת לאחר סיום הישיבה עם חבר הכנסת יריב לוין, יו"ר סיעת 'הליכוד', איש אמונו של נתניהו, שהיה אחד מאלה שאיתם התייעצה, כשהיא שואלת אותו כיצד התנהלה מבחינתם.

"איך הייתי? טובה עד הסוף, נכון?", פנתה ללוין בירידה במדרגות, ומקורבו של נתניהו נשמע משיב בסיפוק. נזכיר כי שאלת השיריון של סילמן ב'ליכוד' עומדת על הפרק, במידה ואכן הכנסת מתפזרת, כמחווה להחלטה שלה לפרוש מהקואליציה שהובילה ללא ספק להתפרקות ההדרגתית של הקואליציה.

מאוחר יותר הערב כתבה הח"כית כי היא "מודה לקב"ה שנתן לי את הכוח והאומץ לעשות את המעשה הנכון ובכך להיות שותפה להקמת ממשלת ימין יהודית ולאומית בקרוב ממש", כך צייצה בטוויטר.

יריב לוין עידית סילמן בחירות לכנסת ה-25 פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד