כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כאוס בבריטניה

אלפי נוסעים נפגעו מביטולי טיסות בהית'רו

כ-30 טיסות שאמורים היו להסיע כ-5,000 נוסעים בוטלו בנמל התעופה הית'רו בלונדון, עקב בעיות טכניות המשפיעות על המטען | איזי ג'ט הודיעה על תוכניות לקצץ 7% מ-160,000 הטיסות שלה המתוכננות בין יולי לספטמבר

אלפי נוסעים נפגעו מביטולי טיסות בהית'רו
מזוודות: אילוסטרציה צילום: Pixabay

שדה התעופה הית'רו בלונדון הבירה הבריטית, מהגדולים בעולם, נקלע לכאוס גדול. הרשויות בשדה ביקשו מחברות התעופה לחתוך 10% מהטיסות אתמול (שני). הבקשה הגיעה לאחר בעיות באזורי איסוף מזוודות, כאשר בשבוע שעבר הופיעו תמונות של מזוודות שנערמו בשדה. 5,000 נוסעים התאכזבו לגלות שטיסתם בוטלה.

על רקע הדברים הללו, חברת 'איזי ג'ט' הודיעה על תוכנית לקצץ 7% מ-160,000 הטיסות שלה המתוכננות בין יולי לספטמבר. המהלך הגיע לאחר שנמל התעופה 'גטוויק' גם הוא בלונדון, משם חברת 'איזיג'ט' מוציאה את מירב הטיסות שלה, הודיעה כי תצמצם את מספר הטיסות הממריאות מנמל התעופה בעונת השיא של הקיץ בגלל מחסור בצוות.

עשרות אלפי נוסעים נפגעו משיבושים בשדה התעופה ומביטולי טיסות בשבועות האחרונים בבריטניה. ה-BBC דיווח, שחברות תעופה מסוימות עשויות לשלב טיסות מהית'רו, כלומר חלק מהנוסעים יצליחו לטוס.

נמל התעופה הית'רו הודיע כי קיצוץ במספר הטיסות כדי למזער ההשפעה של הבעיות הטכניות המשפיעות על מערכות המטען. "אנו מתנצלים ללא סייג על ההפרעות שאיתן התמודדו הנוסעים במהלך סוף השבוע הזה", מסרה החברה. בריטיש איירווייס, הפועלת מהטרמינלים 3 ו-5, מסרה ל-BBC כי ביצעה "מספר קטן של ביטולים" כתוצאה מהבקשה של נמל התעופה.

בריטניה לונדון הית'רו איזיג'ט ביטולי טיסות שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד