י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מה נסגר

שיא ישראלי חדש? לא תאמינו כמה זמן חיכה ילד בן 9

ילד בן 9 שזקוק לטיפול שורש בשיניו, נאלץ להמתין למעלה משנה. לאור התערבות תכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל שמזיזה הרים בשביל האזרחים שנופלים לקרבן לבירוקרטיה, העניין סודר | הסיפור המלא המקומם 

שיא ישראלי חדש? לא תאמינו כמה זמן חיכה ילד בן 9
טיפול שיניים. אילוסטרציה צילום: קובי גדעון, פלאש 90

יתכן שמדובר בשיא ישראלי חדש בהמתנה לטיפול שורש. חנה, מאזינה לתכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל פנתה לעזרת תכנית וסיפרה: "אני פונה אליכם כמוצא אחרון לסיוע בהתנהלות הזויה מול מכבידנט - שירותי בריאות השן של קופ"ח מכבי. מדובר בילד בן 9 שממתין כבר שנה!!!!!! לטיפול שורש אצל מומחה".

לדבריה, "בחודש יולי בקיץ שעבר איבחנו במרפאת השיניים שהבן שלי זקוק לשני טיפולי שורש בשתי שיניים. התור הקרוב ביותר שנתנו לי בקופה היה לפברואר - חצי שנה לאחר מכן! אלא שזמן קצר לפני שהגיע התור בפברואר, ביטלו אותו והבטיחו שייתנו לנו תור חלופי. אבל לא נתנו. עד היום לא נענו לבקשותי לתור".

עוד היא מספרת: "הילד מגיע כבר פעם שלישית לעזרה ראשונה ואנטיביוטיקה, ועדיין לא נקבע תור. רצו לתת לי לנובמבר!!!! שנה ו-4 חודשים אחרי שקיבלנו את האבחנה! סירבתי כי הילד סובל נורא".

"ברוב ייאוש", מספרת האם לבן ה-9, "פניתי למרפאה פרטית, שגבתה ממני 3800 ש"ח על טיפול שורש אחד, וכזכור הוא צריך שניים. פשוט, אין לי דרך לעמוד בזה".

לאור פניית התכנית, מסרה 'מכבידנט' בתגובה: "אנחנו מודים לתכנית על פנייתכם. מבדיקה שערכנו מול המרפאה וגם מול מוקד פניות הציבור לא מצאנו כל פנייה או תלונה אלינו בנושא. עם זאת, מרגע שעודכנו בעניין, עשינו ככל שניתן לעזור להם. תור תואם להם כבר ליום חמישי האחרון, ה-16/6. בעניין ההחזרים על הטיפול הפרטי, אנחנו לומדים כרגע את הנושא ונגיב בהקדם. אנחנו מאחלים לבנה של חנה רפואה שלמה".

תור ילד המתנה בתור רשימת המתנה מכבידנט יהיה בסדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד